Ska bli intressant att följa utvecklingen i Danmark. Det verkar gå åt rätt håll!
Skönt att Sverige iallafall har en vettig jordbruksminister:
http://www.dn.se/nyheter/politik/inget-forbud-mot-kamphundar-1.548395
Ska bli intressant att följa utvecklingen i Danmark. Det verkar gå åt rätt håll!
Va det för svårt!?
Undrar vem som har brister i sin självbild...Du kunde ju inte ens stava så vad är det du försöker komma med grabben?
Har träffat mååånga människor med din attityd...och den gemensamma nämnaren ni har är en taskig självkänsla, snudd på undergivenhet mm....därav det enorma behovet av att behöva komma med 'fakta' och försöka spela besserwizzerr för att känna att ni tillhör en högre kategori
Allt hänger på de två nötterna som gav dig livet..subban du kallar mor och fikusen du kallar far...tacka de för den fina självkänslan
....jävla fjolla!
Du kunde ju inte ens stava så vad är det du försöker komma med grabben?
Har träffat mååånga människor med din attityd...och den gemensamma nämnaren ni har är en taskig självkänsla, snudd på undergivenhet mm....därav det enorma behovet av att behöva komma med 'fakta' och försöka spela besserwizzerr för att känna att de tillhör en högre kategori
Allt hänger på de två nötterna som gav dig livet..subban du kallar mor och fikusen du kallar far...tacka de för den fina självkänslan
....jävla fjolla!
Undrar vem som har brister i sin självbild...
Kul att du kan gå igång på så lite...
Din hora till mor verkar ha lyckats forma dig....
omännn vart fick duu luft ifrån ?
Känner du att du behöver skydda din pojkvän eller ?
hahaha...jo jag går loss jaa....SÅÅÅÅ uppenbart när fjollor som du kryper ner i sitt skal igen. Undergiven är du..och undergiven kommer du att vara! resten av livet!
Horan forma mig till att stå över sådana människor som du...
Fega lilla fjolla! skrattretande feg du ärrrr !!!!
Onekligen pricksäkert. Det är i hunddebatten du hör hemma och inte i politiken.
ååå vilken man du är, hjälp mig att bli som du...
sry mate...du får nog hålla dig till Gustav O jag e upptagen!
Citera fel=)
Har du en vältränad hund i koppel så är det du som tänker åt den och han vet precis vad han får och inte får göra.
Har man inte 100% koll på sin hund ska den inte vara lös. Oavsett om du har 100% koll så ska den heller inte vara lös där det finns andra hundar och människor om det inte är okej med dom. Det tycker jag borde gälla för alla hundraser, vissa är livrädda för hundar oavsett storlek eller ras.
Om du förbjudet kamphundar så har du helt plötsligt en massa blandraser istället. "Det här är ingen pitbull, det är blandning boxer och labrador" osv osv
Om jag inte missminner mig så är lagen i Cali förskaffad som så nuförtiden att om din hund attackerar någon / har ihjäl någon så blir husse / matte skyldig till dådet. Mao så biter hunden ihjäl någon så får ägaren ta straffet på samma sätt som att ägaren själv har utfört dådet. Det borde få till följd att man har lite bättre koll på sin voffe. Hände ganska ofta förr om åren när man var ute med jyckarna i LA att hundar hoppade över staket för att komma fram och "hälsa", det händer inte lika ofta idag.
nää förbud är inget bra
Synd att pittbulls och 'kamphundar' ska ägas av nötter bara. 99% av fallen så är det en chav som håller i kopplet.
(wikipedia ordet chav i den engelska delen, svårt att förklara)
plzzzz
Bra lag, borde fungera i Sverige också.
Är du säker att det är 99% ?
....sesåå...lite till nu så är du helt skymd i din 'safe-place'....
hahahah...lägg ner nu...jag börjar bli gladare nu....sabba inte!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|