Kamphundsförbud utreds i Danmark.

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
Va det för svårt!?:va

Du kunde ju inte ens stava så vad är det du försöker komma med grabben? Du som förlitar dig så hårt på fakta hela tiden...och inte ens kan stava ? wtf?

Har träffat mååånga människor med din attityd...och den gemensamma nämnaren ni har är en taskig självkänsla, snudd på undergivenhet mm....därav det enorma behovet av att behöva komma med 'fakta' och försöka spela besserwizzerr för att känna att ni tillhör en högre kategori:D
Allt hänger på de två nötterna som gav dig livet..subban du kallar mor och fikusen du kallar far...tacka de för den fina självkänslan:tummenupp
....jävla fjolla!

Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Du kunde ju inte ens stava så vad är det du försöker komma med grabben?

Har träffat mååånga människor med din attityd...och den gemensamma nämnaren ni har är en taskig självkänsla, snudd på undergivenhet mm....därav det enorma behovet av att behöva komma med 'fakta' och försöka spela besserwizzerr för att känna att ni tillhör en högre kategori:D
Allt hänger på de två nötterna som gav dig livet..subban du kallar mor och fikusen du kallar far...tacka de för den fina självkänslan:tummenupp
....jävla fjolla!
Undrar vem som har brister i sin självbild...

Nemesis

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
1 Feb 2004
Hoj
ZX6R -07
Du kunde ju inte ens stava så vad är det du försöker komma med grabben?

Har träffat mååånga människor med din attityd...och den gemensamma nämnaren ni har är en taskig självkänsla, snudd på undergivenhet mm....därav det enorma behovet av att behöva komma med 'fakta' och försöka spela besserwizzerr för att känna att de tillhör en högre kategori:D
....jävla fjolla!

:banana

Kul att du kan gå igång på så lite...

Din hora till mor verkar ha lyckats forma dig....:tummenupp

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
Undrar vem som har brister i sin självbild...

omännn vart fick duu luft ifrån ?:D
Känner du att du behöver skydda din pojkvän eller ?
Sammanhang motherfucker...sammanhang!..försök och återkoppla;)

Kul att du kan gå igång på så lite...

Din hora till mor verkar ha lyckats forma dig....:tummenupp

hahaha...jo jag går loss jaa....SÅÅÅÅ uppenbart när fjollor som du kryper ner i sitt skal igen. Undergiven är du..och undergiven kommer du att vara! resten av livet!
Horan forma mig till att stå över sådana människor som du...
Fega lilla fjolla! skrattretande feg du ärrrr !!!!:D

Last edited:

Nemesis

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
1 Feb 2004
Hoj
ZX6R -07
omännn vart fick duu luft ifrån ?:D
Känner du att du behöver skydda din pojkvän eller ?

hahaha...jo jag går loss jaa....SÅÅÅÅ uppenbart när fjollor som du kryper ner i sitt skal igen. Undergiven är du..och undergiven kommer du att vara! resten av livet!
Horan forma mig till att stå över sådana människor som du...
Fega lilla fjolla! skrattretande feg du ärrrr !!!!:D

ååå vilken man du är, hjälp mig att bli som du...:Bugar

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Hoj
Black editions
Skönt att Sverige iallafall har en vettig jordbruksminister:

http://www.dn.se/nyheter/politik/inget-forbud-mot-kamphundar-1.548395

Lagen är helt tandlös, inget bett i den helt enkelt.

Betydligt bättre verkar det vara att införa med restriktioner för kamphundar i Sverige och verkligen ta tag i problematiken. Istället för att gå någon politisk kompromissväg, som inte har lett till resultat, vilket Eskil Erlandsson gjorde för att tillfredställa SKK o dess väljare.

Onekligen pricksäkert. Det är i hunddebatten du hör hemma och inte i politiken. :tummenupp

:rodnar

Last edited:

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
ååå vilken man du är, hjälp mig att bli som du...:Bugar

Bitch plzzzz...du får nog hålla dig till Gustav O :tummenupp jag e upptagen!

FÖ så föds man och uppfostras i de tidiga levnadsåren till att bli en man :yoparty...inget man blir;)

kryp in lite till grabben...jag kan fortfaraqnde se dina lemmar....

Last edited:

patte01

Ny medlem
Gick med
6 May 2009
Hoj
Yamaha R1 - 99, Ducati Monster Dark -98

Om du förbjudet kamphundar så har du helt plötsligt en massa blandraser istället. "Det här är ingen pitbull, det är blandning boxer och labrador" osv osv

Last edited:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Har du en vältränad hund i koppel så är det du som tänker åt den och han vet precis vad han får och inte får göra.

Har man inte 100% koll på sin hund ska den inte vara lös. Oavsett om du har 100% koll så ska den heller inte vara lös där det finns andra hundar och människor om det inte är okej med dom. Det tycker jag borde gälla för alla hundraser, vissa är livrädda för hundar oavsett storlek eller ras.

Snicksnack.

En hund har instinkt, känslor och vilja att ta hänsyn till. Blir den rädd så spelar det ingen roll hur bra pli du har på den, den kommer att reagera på något sätt iaf.

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Om jag inte missminner mig så är lagen i Cali förskaffad som så nuförtiden att om din hund attackerar någon / har ihjäl någon så blir husse / matte skyldig till dådet. Mao så biter hunden ihjäl någon så får ägaren ta straffet på samma sätt som att ägaren själv har utfört dådet. Det borde få till följd att man har lite bättre koll på sin voffe. Hände ganska ofta förr om åren när man var ute med jyckarna i LA att hundar hoppade över staket för att komma fram och "hälsa", det händer inte lika ofta idag.

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
Om du förbjudet kamphundar så har du helt plötsligt en massa blandraser istället. "Det här är ingen pitbull, det är blandning boxer och labrador" osv osv

nää förbud är inget bra:)
Synd att pittbulls och 'kamphundar' ska ägas av nötter bara. 99% av fallen så är det en chav som håller i kopplet.

(wikipedia ordet chav i den engelska delen, svårt att förklara):tungan

Nemesis

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
1 Feb 2004
Hoj
ZX6R -07
Om jag inte missminner mig så är lagen i Cali förskaffad som så nuförtiden att om din hund attackerar någon / har ihjäl någon så blir husse / matte skyldig till dådet. Mao så biter hunden ihjäl någon så får ägaren ta straffet på samma sätt som att ägaren själv har utfört dådet. Det borde få till följd att man har lite bättre koll på sin voffe. Hände ganska ofta förr om åren när man var ute med jyckarna i LA att hundar hoppade över staket för att komma fram och "hälsa", det händer inte lika ofta idag.

Bra lag, borde fungera i Sverige också.:tummenupp

nää förbud är inget bra:)
Synd att pittbulls och 'kamphundar' ska ägas av nötter bara. 99% av fallen så är det en chav som håller i kopplet.

(wikipedia ordet chav i den engelska delen, svårt att förklara):tungan

Är du säker att det är 99% ? :va

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
har moderatorerna tagit semester från denna sidan eller? wtf! kom igen hur gamla är ni, fatta ni nu mitt inlägg om att kamphundsdisskutioner ALLTID spårar ur.

Menar inte er som faktiskt håller er till topic. :)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024