Kan en dag börja bättre?

Dr.Bike

Guest
I love the smell of twostroke in the morning...
It smells like....
Victory.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Och så här fortsatte den dagen.
[YOUTUBE-ID]t6qPNjl-RSI[/YOUTUBE-ID]

willy

Alla sätt är bra, utom dem dåliga.
Gick med
22 Sep 2003
Hoj
Honda RS125-05, såld. Prototyp RSV Mille R
Gåshud! :) nästa år SKA jag fan köra.........

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
när sådana här trådar skapas då är det verkligen offseason å de suger i hojtarmen ;)

sandstream

Guest
Precis när suget efter den kommande säsongen började växa till sig så får man se sånt här :3freak

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Och så här fortsatte den dagen.

ahhh vilken känsla.

När man såg warm-up flaggorna i bild börja de pirra sen när motorvarvet gick up innan så... ahhh precis som man stod på griden själv. Börja pirra i hela kroppen av spännning. NÄR SKA DE BLIR VÅR.... :huvet :tummenupp

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
"Vad vacker du är så här i kvällssolen." fan va härligt:D :) :tummenupp

Får snart panikångestmultisuperattack om jag inte får andas lite depåkänsla! Snart är det vår må du tro! Fan vilken underbar sommar detta kommer att bli:)

Rock on!

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Klart det inte kan börja bättre än att du ser mitt arsle när du stiger upp. :D

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Jaaa, det är precis vad jag längtar efter just nu när jag tänker på sommaren....

Att hastigt vakna till ljudet av ev 125 räser som rullas igång precis utanför fönstret på den varma och fuktiga husvagnen klockan 07:59:59, när man själv inte ska köra första passet förrän klockan 10:00.

Man försöker lägga kudden över huvudet för att dämpa det hiskeliga oljudet, men det dröjer inte många sekunder förräns en frän doft att tvåtaktsbränsle har letat sig in i den gamla husvagnen genom den allt för undermåliga ventilationen, vilket gör det i princip omöjligt att somna om.

Istället trär man på sig dom slitna mekbyxorna och en luvtröja, och vinglar sakta bort mot toaletterna med händerna i fickan och vattenflaskan under armen för att bajsa gomorron....

på vägen mumlar man nåt surt mot en finne som står och kör sin 125R på varvstoppet i 2 minuter med ciggen i mungipan... Självklart har han själv hörselskydd på sig, och tycker inte alls att det låter så farligt....

Medans man bajsar smider man elaka planer om hur man minsann ska ställa klockan tidigt imorgon bitti och rulla upp hojen med avgassystemet mot finnens husvagn, och väcka honom med varvstoppet på en 1000cc för att hämnas. Men slår sedan tanken åt sidan, då finnen säkert är uppe redan 03:00 och byter nåt vevlager eller nåt...

Men sen kommer man tillbaka till tältet. Mekarna redan gjort färdigt gröten, frukosten står på bordet, och finnens hundra-tjacka-ponsare har skurit igen.

Faaan vad jag längtar till sommaren.... :D

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Jag saknar rejsingen :(
Mycket!!!

Vi ses säkert på någon bana i sommar.

Tack Micke för bra film ::tummenupp

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Macke, även fast det är förfärligt med dessa 2-taktare så har de någon sorts charm. Men jag ser fram emot 2-taktare på med 4-takts originaldämpare :)

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
-
Om alla låter sina fordon stå på tomgång någon minut extra varje dag så borde vi kunna påverka den globala uppvärmningen och sommaren kanske dyker upp lite tidigare.

:)

sandstream

Guest
Jag tycker att vi som kör fyrtakt går ihop i år och ställer klockorna på 06:00. Iförda hörselskydd snärtar vi med gasen så där omanligt som bara en ägare till en tvåtaktare kan göra i ca 10 minuter. Sen går vi och sover igen till 08:00.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Jag tycker att vi som kör fyrtakt går ihop i år och ställer klockorna på 06:00. Iförda hörselskydd snärtar vi med gasen så där omanligt som bara en ägare till en tvåtaktare kan göra i ca 10 minuter. Sen går vi och sover igen till 08:00.
Ej tillåtet enligt TR. Dålig stil. :mattias

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...