sandstream
Guest
TL kommer att ha överseende, jag lovarEj tillåtet enligt TR. Dålig stil.![]()
TL kommer att ha överseende, jag lovarEj tillåtet enligt TR. Dålig stil.![]()
Jag har anmält mig till utbildning som kan sluta som TL så don´t hold your breath.TL kommer att ha överseende, jag lovar![]()
Då kommer det väl att stå i TR att tvåtaktare för varmköras dygnet runtJag har anmält mig till utbildning som kan sluta som TL så don´t hold your breath.![]()
Ingen dum idé.Då kommer det väl att stå i TR att tvåtaktare för varmköras dygnet runt![]()
Jo, den är skitdumIngen dum idé.![]()
Jag har anmält mig till utbildning som kan sluta som TL så don´t hold your breath.![]()
Inte vad jag vet i varje fall, vet ju inte om vår anmälan ses som officiell.Har de blivit något datum satt än?
Jaaa, det är precis vad jag längtar efter just nu när jag tänker på sommaren....
................................................
Faaan vad jag längtar till sommaren....![]()
Jo, den är skitdum![]()
Då kommer det väl att stå i TR att tvåtaktare för varmköras dygnet runt![]()
Skönt för dig kanske, mindre skönt för dem som har familjerna med sig, tex småbarn som går och lägger sig lite tidigare.På dom race jag kört som inte har depåtystnad är det hur tyst som helst på morgonen. Mycket skönare. Även för mekanikerna som inte måste gå upp tidigt för att bl.a hinna köra in nya kolvringar bara för att man inte hann/orkade få ihop det innan en viss tid på kvällen. Är en materialsport man utövar och dom som tror att racing är campingliv kan.. tja åka till en camping och bli störd av minigolfarna eller nått istället.![]()
Bjuder du?Välkommen till GP!
Skönt för dig kanske, mindre skönt för dem som har familjerna med sig, tex småbarn som går och lägger sig lite tidigare.
Depåtystnad mellan 22-08 vore lagom. Att någon inte hunnit byta det de ska innan depåtystnaden börjat och därför måste gå upp tidigt kunde jag inte bry mig mindre om.
Det är en racedepå ingen camping.....Skönt för dig kanske, mindre skönt för dem som har familjerna med sig, tex småbarn som går och lägger sig lite tidigare.
Depåtystnad mellan 22-08 vore lagom. Att någon inte hunnit byta det de ska innan depåtystnaden börjat och därför måste gå upp tidigt kunde jag inte bry mig mindre om.
Bjuder du?
Skönt för dig kanske, mindre skönt för dem som har familjerna med sig, tex småbarn som går och lägger sig lite tidigare.
Bjuder du?
Bjuder du?
You´re the MAN Macke!. Nog börjar suget komma alltid, ses vi i Poznan i år igen eller?
Precis när suget efter den kommande säsongen började växa till sig så får man se sånt här![]()
Men det är ju depåtystnad då.Depåtystnad mellan 22-08 vore lagom.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |