Jag vill att min familj ska följa med, det blir mycket roligare när de är med![]()
För dig eller för övriga familjen?
Jag vill att min familj ska följa med, det blir mycket roligare när de är med![]()
Roligare racehelg med barn och fru i släptåg?Jag vill att min familj ska följa med, det blir mycket roligare när de är med![]()
Roligare racehelg med barn och fru i släptåg?
![]()
![]()
![]()
Finns ju förare tom i MotoGP som har fru och barn med sig ibland på racen.
Det var dem jag menade. Jag gnäller inte, jag skrev bara att jag tycker att man ska respektera depåtystnaden i möjligaste mån men det var tydligen som att svära i kyrkan...Vet inte riktigt vad du gnäller om? Dom enda jag kan komma på nu är kanske 3st utlänska team på EM:et som inte visste om att man hade något som heter depåtystnad.
Om du inte förstår det så tycker jag faktiskt lite synd om dig.Roligare racehelg med barn och fru i släptåg?
![]()
![]()
![]()
ExaktVarför inte?Jag kan inte se att det skulle bli tråkigare? Delad glädje är dubbel glädje jue! Lättare att dra alla roliga och knasiga historier sen när dom har lite koll på diverse tokigt folk som finns i depån.
![]()
Det var dem jag menade. Jag gnäller inte, jag skrev bara att jag tycker att man ska respektera depåtystnaden i möjligaste mån men det var tydligen som att svära i kyrkan...
Ja, man ska inte väcka de små björnar som sover, då kommer talibantakterna fram direkct!!1!*Kan ha varit dina första inlägg i tråden som gjorde att det uppfattades så!![]()
Det var dem jag menade. Jag gnäller inte, jag skrev bara att jag tycker att man ska respektera depåtystnaden i möjligaste mån men det var tydligen som att svära i kyrkan...
..
Jag tycker att depåtystnaden brukar följas rätt bra och jag är inte typen som blir vansinnig när en kompressor går igång klockan 23.En gång är ju ingen gång jue! På dig lät det som att ingen kan följa depåtystnaden. Men det gällde alltså några få på ett EM.![]()
På vilket sätt skulle det vara synd om den av arbete och plikterna hemmavid slutkörde småbarnspappa som ser fram mot att tillbringa några av sommarens racehelger utan sällskap av familjen?Om du inte förstår det så tycker jag faktiskt lite synd om dig.
Just den personen är det knappast synd om när han väl kommer iväg, däremot är det lite tragiskt i mina ögon att man ser fram emot att få lämna familjen hemma.På vilket sätt skulle det vara synd om den av arbete och plikterna hemmavid slutkörde småbarnspappa som ser fram mot att tillbringa några av sommarens racehelger utan sällskap av familjen?
Just den personen är det knappast synd om när han väl kommer iväg, däremot är det lite tragiskt i mina ögon att man ser fram emot att få lämna familjen hemma.
En småbarnspappa som inte är alltför bekant med begrepp som "integritet", att behöva "ladda batterierna", få lite "egen tid" eller att "bara tänka på sig själv en stund” har jag mkt svårt att föreställa mig....lite tragiskt i mina ögon att man ser fram emot att få lämna familjen hemma.
Det är knappast någon överraskning. Du har ju generellt väldigt svårt att sätta dig in i andra människors liv och värderingarEn småbarnspappa som inte är alltför bekant med begrepp som "integritet", att behöva "ladda batterierna", få lite "egen tid" eller att "bara tänka på sig själv en stund” har jag mkt svårt att föreställa mig.
Alla är vi olika. Jag tillhör typen som har svårt att förstå mina kompisar som hela tiden ska göra grabb-grejer tillsammans och där inga sambos, fruar eller barn får vara med.Däremot skulle jag krevera om jag aldrig fick vara ifred, likaså min sambo..
Kan vi inte släppa den där diskussionen?
I rest my case.Jag tillhör typen som har svårt att förstå...
Barros + 500 i sökfältet på YouTube.Jag vill se det där (makalösa) klippet när en 500 kör "plockepin" i kurvsektionen full med 4T GP-hojar. Någon som hittar och kan länka?
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |