Kan jag bli en egen suverän stat?

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Om jag vore du, när du fått igenom din stat, så skulle jag låna miljardbelopp av andra länder.

Några följdfrågor som jag tycker kan vara intressanta:
Om du och din fysiska person är en stat, hur tar du in turister? :)
Om du och din fysiska person idkar samlag med annan person, räknas det som en invasion?
Skulle en vild natt med buffé på Juans Hot Buritos sluta i ett inbördeskrig?

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Om jag vore du, när du fått igenom din stat, så skulle jag låna miljardbelopp av andra länder.

Några följdfrågor som jag tycker kan vara intressanta:
Om du och din fysiska person är en stat, hur tar du in turister? :)
Om du och din fysiska person idkar samlag med annan person, räknas det som en invasion?
Skulle en vild natt med buffé på Juans Hot Buritos sluta i ett inbördeskrig?

1. du förstår iaf en av orsakerna till min frågeställning. sedan är det naturligt att det kommer från en GG-supporter.

2. jag har för övrigt ingen tanke på turism.

3. en vänlig 'invasion' isåfall.

4. det beror på buritossnubbarna; provocerar de mig och är allmänt hopplösa som människor (dvs 97.39% risk att det är så), så är bästa försvaret att anfalla. annars är jag till naturen vänligt sinnad :)

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
för att förtydliga; jag pratar om mig och min fysiska kropp som ska bli en suverän stat, inte någon plats eller mark jag äger eller vill bosätta mig på.

Om du börjar äta sjuka mängder så kanske du iaf kan få ett eget postnummer tills slut!

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
jaha.

jag misstänker dock att hans enkla hjärna egentligen MENADE SÅHÄR :lol
Min något bristfälliga hjärna tänkte mer på att man redan i första klass fick lära sig att en mening, du vet en sån där lång rad med ord som betyder något, påbörjas med stor bokstav. Så här!

Hur kan man frivilligt skriva som en 7-åring bland folk som är myndiga :va

lYcka TIllL meD sTTaten!

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Min något bristfälliga hjärna tänkte mer på att man redan i första klass fick lära sig att en mening, du vet en sån där lång rad med ord som betyder något, påbörjas med stor bokstav. Så här!

lYcka TIllL meD sTTaten!

hAN gÖr väL sOM han VILL i SiN egNA stAT? :D

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8

vem har sagt att är 7 år? bara för din skull, så berättar jag hur det är och jag är bara 6 år gammal. min profil är ren och skär lögn.

kul att du e myndig, du är alltså m.a.o byxmyndig? :lol

hAN gÖr väL sOM han VILL i SiN egNA stAT? :D

precis.

men det är så ursvenskt att inte vilja förstå samt hitta negativa aspekter i diverse tankar och idéer.

Last edited:

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan

lYcka TIllL meD sTTaten!
Språkligt flyt hamnar några snäpp högre upp på relevansskalan än att trycka dit stor bokstav i tron om att det allena skapar lättläst text.

deTär Ju föffan HANS STatT!!

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Hur blir det med co2-utsläppen? Kommer du att skriva under det förmodade nya avtalet i Köpenhamn?

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Hur blir det med co2-utsläppen? Kommer du att skriva under det förmodade nya avtalet i Köpenhamn?

sådana frågor är, kortfattat, irrelevanta så länge jag inte är erkänd som en suverän stat.

för övrigt är jag förvånad att jag är den ende av alla sh's medlemmar som vill bli erkänd som suverän stat.

så jag påminner om det igen:

1. Bettskena
2.

Språkligt flyt hamnar några snäpp högre upp på relevansskalan än att trycka dit stor bokstav i tron om att det allena skapar lättläst text.

deTär Ju föffan HANS STatT!!

det gäller också inkorrekt grammatik, sålunda---->wörd!!!111

Last edited:

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Vi som inte är särskilt suverän då :va

Jag skulle kunna tänka mig att starta en insuverän (vilket grymt ord f.ö.) stat.

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -05
En stat som folkrättsligt subjekt kräver tre element. 1. ett territorium, 2. ett folk, samt 3. en maktorganisation.

Du måste alltså hitta en jord- eller vattenplätt som ingen annan gör anspråk på samt därtill ett antal undersåtar. Sen måste du bygga upp ditt eget Gestapo att plåga undersåtarna med. Inte alldeles enkelt detta således.:gnissla

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
sådana frågor är, kortfattat, irrelevanta så länge jag inte är erkänd som en suverän stat.

för övrigt är jag förvånad att jag är den ende av alla sh's medlemmar som vill bli erkänd som suverän stat.

Känner du inget miljöansvar så kommer jag i alla fall inte erkänna dig som en suverän stat.

För övrigt så är jag säker på att ifall du skulle råka ut för svininfluensan så skulle du säkert snylta på Sveriges resurser inom sjukvården.

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Känner du inget miljöansvar så kommer jag i alla fall inte erkänna dig som en suverän stat.

För övrigt så är jag säker på att ifall du skulle råka ut för svininfluensan så skulle du säkert snylta på Sveriges resurser inom sjukvården.

när jag väl är erkänd, så lanserar jag ett miljöprogram. förhandssnacket är iaf att det går i linje med resten av världens...

jag betalar för mig, men om du tycker det är att snylta så får det stå för dig. sen tror jag snarare att sverige väldigt gärna vill ha min kunskap och visdom--->show me the money.

Visserligen består din kropp mestadels av vatten, men det duger inte.:)

planeten jorden består till 70% av vatten och det verkar duga för 6.5 miljarder människor för att inte tala om alla djur, insekter samt invånare i göteborg :brynad

Last edited:
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...