Varför?? brukar ni bytlåna kläder med varann?? hahahahGe den till min så jag kan få njuta varje åktur
Varför?? brukar ni bytlåna kläder med varann?? hahahahGe den till min så jag kan få njuta varje åktur
Njaaaaa...lite svårt å svara på,måste nog be om ett hel-kropps foto på dig
Asssssååå Nash,du e bara sååå gay asså hahahaHahahhaaa så jävla tokigt folk på sporthoj! och jag trodde JAG va knasig!
Kör på ICON!!! Jag har en, bland det snyggaste jag sett om man ser till skinnjackor! Då menar jag ICON jackorna inte enbart bara min......... *HOST*
Sen hjälper det att INGEN i Sverige har min Jacka!!! så HA på er!!!
Hahahhaaa så jävla tokigt folk på sporthoj! och jag trodde JAG va knasig!
Kör på ICON!!! Jag har en, bland det snyggaste jag sett om man ser till skinnjackor! Då menar jag ICON jackorna inte enbart bara min......... *HOST*
Sen hjälper det att INGEN i Sverige har min Jacka!!! så HA på er!!!
Står det verkligen Hooker på vänsteraxeln???
visst, o tre brudar va d tom!
Vad tycker DU ?
bah, ja såg 3st häromdan som hade exaaakt likadana som den.
Gratis e gottJo jag tycker den är helt okej, somsagt jag är inte speciellt rosa hade aldrig köpt en eller känt ett ha-begär för den men jag får ju den för noll krona så what the heck. Men ville iallafall kolla om man blir bränd på bål men det verkar ju inte vara så! Fan va bra!
Näää på samhall hahahahaI Haninge? Du måste ju va inlagd nånstans Vart såg du dom på granntomten på tanten som skotta snö på uppfarten då eller?
En fråga bara; på din profil står det hoj: 0,74 kW. Det får jag till en hästkraft. Så frågan är, är du blöjknutte?
Hmmm...vad exakt e d du kommer å grensla igentligenHehe nej, kommer köra 1000 cc men just nu är det just bara en (mörkbrun) hästkraft fram tills på söndag sen får man börja gränsla lite större grejer..
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |