Kan man gå ut med denna?

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
egentligen är det bara tufft att det står "outlaw racing" på jackan ifall det är felstavat och gjort av en kinesisk barntillverkare och jackan i själva verket är i galon. men annars va den snygg.

Jag fick en "depåjacka" av en kinesisk kontakt, härliga felstavningar...

Ett axplock:

Bridsgestone

Monster Snoewmobile

Harris ( rättstavat, men va fan...2009?)

Eller instruktionsboken till en lika kinesisk minicross...

"When facing a steep hill, apply gas with trottle adjuster handle right side"
 

Sarge

Jag, knepig? Självklart!
Gick med
30 Apr 2005
Ort
Skövde
Hoj
Bandit 1200
Gaaah. Jag vet en :tuttar som den jackan skulle passa utmärkt på :rolleyes:
Jag har bara inte lyckats få henne till att förstå tjusningen med att köra hoj :gnissla

Vad heter jackan?
 

schizophrana

Guest
Gaaah. Jag vet en :tuttar som den jackan skulle passa utmärkt på :rolleyes:
Jag har bara inte lyckats få henne till att förstå tjusningen med att köra hoj :gnissla

Vad heter jackan?


Hm, någonting med racing pink lady då det är svartvitrutiga flaggor bak, hade hellre haft en skull men wtf, man kan inte ha allt :)
 

Tommy.exe

Guest
Hm, någonting med racing pink lady då det är svartvitrutiga flaggor bak, hade hellre haft en skull men wtf, man kan inte ha allt :)

Du kan få köpa min svartvita "skull" som jag använt 2 ggr.
Då har du något att växa i.

Den rosa kan du såklart inte gå ut i. Den imploderar när den blir belyst av UV.
 

morphine

what the fouko
Gick med
23 Sep 2007
Ort
Göteborg
Hoj
R1 -07
Hehe nej, kommer köra 1000 cc men just nu är det just bara en (mörkbrun) hästkraft fram tills på söndag sen får man börja gränsla lite större grejer..:hihi

En hästkraft är ungefär 735.5W (svenska definitionen) , dvs 0.7355 kW, och dessutom så motsvarar en hästkraft ungefär 50% mer än det arbete man tyckte att en häst kunde uträtta på den tiden man definierade "hästkraft" om jag inte minns fel.

Med andra ord, 0,74kW är något mer än en hästkraft och dessutom utvecklar inte en häst tillnärmelsevis en hästkraft...*dryg översittare* :)
 

schizophrana

Guest
En hästkraft är ungefär 735.5W (svenska definitionen) , dvs 0.7355 kW, och dessutom så motsvarar en hästkraft ungefär 50% mer än det arbete man tyckte att en häst kunde uträtta på den tiden man definierade "hästkraft" om jag inte minns fel.

Med andra ord, 0,74kW är något mer än en hästkraft och dessutom utvecklar inte en häst tillnärmelsevis en hästkraft...*dryg översittare* :)


Jag vet, men jag avrundade uppåt för att få det att låta mindre retard, annars försökte jag vara en smula vitsig men man kan ju inte begära att det ska gå hem hos alla :)

...men 10.000 kronors frågan är; tänker du fortsätta vara dryg eller spotta ur dig ett svar på min fråga?
 

morphine

what the fouko
Gick med
23 Sep 2007
Ort
Göteborg
Hoj
R1 -07
Jag vet, men jag avrundade uppåt för att få det att låta mindre retard, annars försökte jag vara en smula vitsig men man kan ju inte begära att det ska gå hem hos alla :)

...men 10.000 kronors frågan är; tänker du fortsätta vara dryg eller spotta ur dig ett svar på min fråga?

Hehe. Jag tycker jackan funkar helt klart. Rosa är gött tjejigt, och tjejer ska vara just tjejiga. Om du dessutom kör 1000cc supersport blir det ännu mer rätt. Inget kan gå fel på en litersporthoj. Alla tuffa hojgrabbar kommer bli så snopna när du viner om dem som en rosa komet.

Okej, men om jag PM:ar dig mitt kontonummer så för du över 10.000 spänn då eller??
 

xtazy

ride it like you stole it!
Gick med
15 Mar 2007
Ort
Sundbyberg
Hoj
Mizuno MP60, Nike Sumo2 driver, Ping Redwood putter
Dude, låt henne sälja till nån annan! It's not you!!!
 

<micke>

#647, Supermoto S1.
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Blåsta
Hoj
Cb 985 Café-racer bygge, SXS 300 -07 Motocross, Kxf 450 -09 Supermoto, Minimoto 49 cc
Såklart du kan, riktigt hett på brudar!

Men det man egentligen undrar är ju historien bakom ditt nick-name! :tungan
 

schizophrana

Guest
Såklart du kan, riktigt hett på brudar!

Men det man egentligen undrar är ju historien bakom ditt nick-name! :tungan

ojojoj, mitt nick föddes på dreamhack i jönköping 2001 då jag va riktigt fed up på mitt gamla tråkiga bloody mary. Schizophrana beskriver väl de flesta tjejer rätt bra :)

Que?
Vad menar liraren egentligen!?

Det är en kompis, han tycker inte heller jag är rosa :)
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top