egentligen är det bara tufft att det står "outlaw racing" på jackan ifall det är felstavat och gjort av en kinesisk barntillverkare och jackan i själva verket är i galon. men annars va den snygg.
Hehe nej, kommer köra 1000 cc men just nu är det just bara en (mörkbrun) hästkraft fram tills på söndag sen får man börja gränsla lite större grejer..
Ja hur kan man köpa en dyr jacka när man enkelt kan åka till biltema och köpa sig en reflexväst.
Men dom står det inte ICON på.....
Gaaah. Jag vet en som den jackan skulle passa utmärkt på
Jag har bara inte lyckats få henne till att förstå tjusningen med att köra hoj
Vad heter jackan?
Hm, någonting med racing pink lady då det är svartvitrutiga flaggor bak, hade hellre haft en skull men wtf, man kan inte ha allt
Hehe nej, kommer köra 1000 cc men just nu är det just bara en (mörkbrun) hästkraft fram tills på söndag sen får man börja gränsla lite större grejer..
En hästkraft är ungefär 735.5W (svenska definitionen) , dvs 0.7355 kW, och dessutom så motsvarar en hästkraft ungefär 50% mer än det arbete man tyckte att en häst kunde uträtta på den tiden man definierade "hästkraft" om jag inte minns fel.
Med andra ord, 0,74kW är något mer än en hästkraft och dessutom utvecklar inte en häst tillnärmelsevis en hästkraft...*dryg översittare*
Jag vet, men jag avrundade uppåt för att få det att låta mindre retard, annars försökte jag vara en smula vitsig men man kan ju inte begära att det ska gå hem hos alla
...men 10.000 kronors frågan är; tänker du fortsätta vara dryg eller spotta ur dig ett svar på min fråga?
Dude, låt henne sälja till nån annan! It's not you!!!
Såklart du kan, riktigt hett på brudar!
Men det man egentligen undrar är ju historien bakom ditt nick-name!
Que?
Vad menar liraren egentligen!?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |