Bakljuset skrev:Hahaa! Nej, inte sillisar. Har ju redan så det räcker. Blont hår behöver jag inte, jag kan spela dum ändå.
Bakljuset skrev:Kan man ha dreads och integralhjälm? :kocko Jag tänkte bara om det blir för trångt mellan hjälmen och huvet... Nån som har någon erfarenhet av "stort hår" eller nåt sånt. Bleeh, kanske man borde klippa sig kort.
sandstream skrev:Den stora frågan borde väl var hur fan man ska kunna röka sin joint i hjälmen
Thesod skrev:Har själv drygt 75 cm "frisyr", och enligt min åsikt så borde det gå att ha dreads. Har inte själv, men det har en förmåga att bete sig precis som sådana! Men se till så håret sitter i tofs och gärna under jackan, i annat fall suger det testikelpåse a´la hingst.
sandstream skrev:Den stora frågan borde väl var hur fan man ska kunna röka sin joint i hjälmen
Chronic skrev:Vilken gubbig, oinitierad kommentar. Gubbe. För dig rullar en neger med ögonen och svingar sin halmhatt också va?
Chronic skrev:Vilken gubbig, oinitierad kommentar. Gubbe. För dig rullar en neger med ögonen och svingar sin halmhatt också va?
Zee skrev:Det är väl du som är gubbig och oinitierad med tanke på din sista kommentar. Det är ju du som drar parallellen melan dreads, joints o negrer via ditt inlägg. Det gör ju faktiskt inte Sandstreams inlägg.
ORDZee skrev:Det är väl du som är gubbig och oinitierad med tanke på din sista kommentar. Det är ju du som drar parallellen melan dreads, joints o negrer via ditt inlägg. Det gör ju faktiskt inte Sandstreams inlägg.
skippa dredsen din komunistBakljuset skrev:Kan man ha dreads och integralhjälm? :kocko Jag tänkte bara om det blir för trångt mellan hjälmen och huvet... Nån som har någon erfarenhet av "stort hår" eller nåt sånt. Bleeh, kanske man borde klippa sig kort.
Som några redan sagt så beror de ju på hur pass stort knoppen blir....en polare till mig lirade hockey i sina yngre dagar och han hade faktiskt dreads under en period.Bakljuset skrev:Kan man ha dreads och integralhjälm? :kocko Jag tänkte bara om det blir för trångt mellan hjälmen och huvet... Nån som har någon erfarenhet av "stort hår" eller nåt sånt. Bleeh, kanske man borde klippa sig kort.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|