Låter som en bra ide´som dessutom har potential att bli humor på hög nivåblom skrev:visa ett kort på korvhuvet så ska du få ett expertutlåtande sen. ...
blom skrev:visa ett kort på korvhuvet så ska du få ett expertutlåtande sen. eller så kan du ju testa en hjälm kanske
Bakljuset skrev:Kan man ha dreads och integralhjälm? :kocko Jag tänkte bara om det blir för trångt mellan hjälmen och huvet... Nån som har någon erfarenhet av "stort hår" eller nåt sånt. Bleeh, kanske man borde klippa sig kort.
Bjässen skrev:beror väl lite på hur stort kråkbo du har på huvudet..men de finns nog garanterat någon hjälm som passar. Lycka till
Snackar du av erfarenhet?XRV-Henning skrev:Nej, man kan inte ha "dreads".
Men jag vet ju inte vem han är!Panos skrev:Fråga Skåne-Martin på Box MCbudet...
han hade dreads innan vettja
Bakljuset skrev:Men jag vet ju inte vem han är!
Bakljuset skrev:Har inte dreads än, så det går inte. Jag har ju hjälm och hela kitet, så det kanske funkar, jag vet inte.. Det är det jag försöker ta redan på INNAN jag gör dreads..
Skulle skaffa dreads en gång i tiden när det var ballt att vara skejtare... typ nio års sen. Tvättade inte håret på hela sommaren, badade dock mkt. Blev så sunkigt att jag rakade av allt ihop istället efter att ha sett natural born killlers. Visst kan man fixa dreads på annat sätt men ändå, det är inte snyggt. Hoppa det. Blondera dig och skaffa siliconbröst istället.Adde-Gbg skrev:Dreads är äckligt fråga Lenny krawits fru, hon åkte på en riktigt ful allergi på grund av hans dreads...
General E skrev:Skulle skaffa dreads en gång i tiden när det var ballt att vara skejtare... typ nio års sen. Tvättade inte håret på hela sommaren, badade dock mkt. Blev så sunkigt att jag rakade av allt ihop istället efter att ha sett natural born killlers. Visst kan man fixa dreads på annat sätt men ändå, det är inte snyggt. Hoppa det. Blondera dig och skaffa siliconbröst istället.
General E skrev:Skulle skaffa dreads en gång i tiden när det var ballt att vara skejtare... typ nio års sen. Tvättade inte håret på hela sommaren, badade dock mkt. Blev så sunkigt att jag rakade av allt ihop istället efter att ha sett natural born killlers. Visst kan man fixa dreads på annat sätt men ändå, det är inte snyggt. Hoppa det. Blondera dig och skaffa siliconbröst istället.
General E skrev:Blondera dig och skaffa siliconbröst istället.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|