Flyer
...?
Kolla speciellt under avdelningen "tankar" och "programförklaring". Det finns ju ändå inga absoluta sanningar... 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Villee skrev:Vart på hifiklubben idag och fick ett mycket bra intryck av butik och personal (även om någon senare på annat forum sa att de tar överpriser)!![]()
Det jag kommit fram till är att 5000 räcker inteutan det lutar mer åt 10-12 tusen. Det som killen där rekommendera och verka veta vad han snacka om tyckte att jag skulle skaffa något i stil med:
NAD C320BEE Förstärkare från 3.698:-
NAD C521BEE CD-spelare från 2.498:-
och sedan högtalare som var antingen
B&W DM600 S3 Högtalare eller
B&W DM601 S3 Högtalare eller
B&W DM602 S3 Högtalare
Det är 300kr priskillnad mellan 600 och 601 såg jag, då är det väl lika bra ta 601? 602 kosta lite mer och det var nog inte den som fanns där som han rekommendera iaf.
Kan kolla upp sen, men är det någon som har kommentar på vilka högtalare jag bör ha om jag har ovannämnda förstärkare + cdspelare, och om jag vill ha radio också, ska jag köpa det enskilt då, vad är att rekommmendera eller ska jag köra receiver istället?![]()
Andra kommentarer på mina fynd?
Det har alltid varit inne med fula grejer i "hifi-kretsar"; den som satsar på design anses vara lite av ett wattfuckoSilwer skrev:Är NAD grejorna så anskrämligt fula ännu nu för tiden?
öh, jaha ok.mb skrev:Det har alltid varit inne med fula grejer i "hifi-kretsar"; den som satsar på design anses vara lite av ett wattfucko![]()
Ligger faktiskt en hel del i det. Har aldrig sett fulare apparater än på mässor för tung hifi. Lite förenklat kan man säga att ju färre knappar det är på lådorna och ju fulare och fyrkantiga de är - destå högre pris. Här är bara ljud som räknasSilwer skrev:öh, jaha ok.
Jag mins nån polare som hade NAD för så där en 10 år sen och då var de jätteinne, men inte var grejorna snygga direkt.
Silwer skrev:Är NAD grejorna så anskrämligt fula ännu nu för tiden?
CorbenDallas skrev:Helt okej prylar som jag tror du blir nöjd med vilket du än väljer. Frågan är bara om du inte ska gå på Multikanal ändå? Du pratade väl om det i början av tråden...
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning