Jag har inte hört, hela storyn tack... Och bre på som helvete nu...
Den finns faktiskt i delar här på sporthoj.com i små delbilder om man använder en sökomotor
Historian slutar tvärt 2008 med att hysteriska psykiskt sjuka poliser vid säkerhetspolisen/underättelsetjänst försöker förhindra en CIA fritagning med miniubåt och en Cyborg en midsommarhelg på västkusten.
Cyborgen är i verkligheten en tjej som är 12 år iklädd amerikansk flagga som går i närheten av av mig då.
Hon hjälper mamma - Säpo är övertygade om att CIA skall frita mig eftersom chefer och allt fått gå
Dom bevakar mig och ser detta och slår rikslarm , men allt går fel
Kort kvinna iklädd US and A flagga och klockringaren pratar och fikar med hennes far , kort kvinna(12 åringen)
Hon blev lite småkär och visste inte vem jag var
, vi bråka runt lite och hennes morsa var så här
- inget speciellt så - jag var 34 och bruttan 12 - sånt kan ju hända
, men det var inget speciellt så...haha hon stressa SÄPO - dom psyksjuka trodde ju att vi skulle dra me ubåt
Massa tjafs men SÄPO trodde att nån jävla CIA grupp skulle extrahera(ta ut) mig.
Haha SÄPO såg på
Denna 12 åriga tjej finns i bokform , omskriven till en 16 åring för och göra det rumsrent.
http://www.adlibris.com/se/bok/allt-jag-sager-ar-sant-9789129680164
Det värsta är att historian är sann , i boken omnämns fårmössor,han är alldeles för gammal för dig, samt att denna ponke "klockringaren" sitter på hennes kafe och läser boken , väldigt högt och väldigt nära"
http://sv.wikipedia.org/wiki/Extremt_högt_och_otroligt_nära
Detta är en bra historia som fan , finns mycket mera - det kan jag fan lova er
Jag landade SÄPO ganska fett efter detta och dom fick omstrukturera rubbet , men sen 2010 så är jag en helt vanlig arbetare med omdömmet "Får aldrig återvända"
Angånde småbrudar ...nej jag är inget äckel men jag är ganska snygg,intelligent och ser väldigt ung ut.
Så dessa kan ragga på mig.
Detta bidrog till SÄPO kollapsen - dom såg inte faran utan feta efterblivna socialfall* som ju värvas dit rapporterade att jag äcklar mig på barn - nu i idag sitter nuvarande säpochef på pappret med verkligheten , underbart som fan
*Inte ens hundar pissar på dessa så fan tro vad dom tror
Jag fick några år senare ta del av all telefontrafik/sms från Stockholms inre/yttre skärgård ett visst datum
I detta fanns sms meddelanden som jag tittade på lite extra noga , jag skiter i resten (övervakning kan rädda liv)
Ordbok/kodnamn
Kiel : CIA
Räka :Liten tjej
Handboll : Underättsletjänst/säpo m.fl
Fotboll
olisen
Jag såg meddelanden som :
MMS(814)-Killen som spelar handboll åt Kiel sitter med 1 räka vid Sandhamn
Så jag har mycket feta historior