Precis som du vet vilken kapacitet jag har på det området. Kan ju bara utgå från vad du väljer att presentera här, därför påståendet var villkorat. Du har själv berättat vilken grad av godtycklighet ni använder er av, många gånger positivt med en lite överseende attityd, främjar förstås möjligheterna till vettig komunikation.
Du vet ju betydligt bättre än jag hur de metoderna ser ut. Detta ger ju John Wayne-sheriffen i (insert valfri landsortshåla) möjlighet att spinna på den kanske övedrrivna respekt för poliser som finns hos tex försagda lantisar som jag. Skrämsel och "von oben"- attityd från polisman, kombinerat med okunskap hos den ertappade har inbringat mången bötespeng, samt boostat självförtroendet, (läs egot), hos mer än en sargad polismanssjäl.
Nej, nu sticker jag till Afrika, får väl se om jag ids uppröras över lite i-landsproblem när jag kommer hem....
Bör väl tillägga att jag tror på ditt sätt att arbeta, utifrån vad jag läst om såväl det som din person. Det är dina tykna one-liners samt övertron på hedern i kåren som stör mig, men något annat vore väl snudd på tjänstefel på ett publikt forum.
Fridens.