Gillar alla de förslagen utom ogilla-knappen. Gör folk krenkta
Jag vill ha en "jag-är-krenkt-knapp"
Gillar alla de förslagen utom ogilla-knappen. Gör folk krenkta
#metooJag vill ha en "jag-är-krenkt-knapp"
#metoo
Va nu då? Minns när jag bodde i Arvika vintern 95-96.
Det var mellan -20C till -30C i en månad. Och isen på Kyrkviken blev bara tjockare och tjockare.
Arg insändare i lokala tidningen: Får man köra hur fort man vill på Kyrkviken ?
Polisen: Det finns ingen hastighetsbegränsning på is. Men det är farligt träffa en iskant med fart för då kan bilen slå runt.
ds 21?View attachment 440109
dryga 170 km/h på isväg, en sällsam upplevelse iom att referenser nästan saknas helt.
Äh, vem minns en fegis?Hahaha, nu är du på tunn is när du drar in #metoo i detta och jag ÄLSKAR de !!! Hoppas tråden ligger långt ner i alla sökmotorer om någon råkar söka efter ”roligare” annars kommer du hamna på förstasidan i Aftonbladet med bild, namn, personnummer samt adress
ds 21?
Sååååå j*kla läckra!....Har haft ett större antal ID och DS av alla de sorter från 1960 till 1974, men har nu bara kvar två. ......
Lennart Larsson - gammal konstruktionschef på Öhlins - till ung och nervös ingenjör på anställningsintervju:
"Ja, du ser ju ut att ha en gedigen utbildning. Och bra betyg har du dessutom. Och fina rekommendationer från din tidigare arbetsgivare. Har du några andra meriter...? Äger du en engelsk motorcykel, till exempel...?"
Lennart Larsson - gammal konstruktionschef på Öhlins - till ung och nervös ingenjör på anställningsintervju:
"Ja, du ser ju ut att ha en gedigen utbildning. Och bra betyg har du dessutom. Och fina rekommendationer från din tidigare arbetsgivare. Har du några andra meriter...? Äger du en engelsk motorcykel, till exempel...?"
Det låter som en typisk kuggfråga, svarar man ja så vet man inte om man blir positivt klassad som en god mecklare eller om man blir avpolletterad pga att man bedöms ha dåligt omdöme som köpt engelskt.
Jag har haft "det dåliga omdömet" att inte bara köpa engelskt utan dessutom kört nästan 40 000 mil. Jag har varit norrut, söderut, österut och västerut och kört långt utan att vara nervös, trots att det är jag själv som skruvat...
Ett odiplomatiskt svar skulle vara att trycka på ogilla om den funnits eller säga något i stil med "djävla puckhuvud" men såsom varandes ödmjuk så förstår jag att alla inte kan/vill ge sin motorcykel kärlek och omvårdnad.
Man får hoppas att misshandeln bara inskänker sig till motorcyklar...
Nu pratar du väl om nya hojar? Dom är säkert bra, jag tänkte på dom gamla 60-70-talshojarna.
Erkänn att du precis saknade "jagerkrenktknappen"
Jag har försökt blidka den store för att återfå ogillaknappen. Resultatet ser ni.
Hoppas ni har mer framgång.
Övervägde muta men snålkrampen vann.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA