Kexfabriken
Ny medlem
Roligt? Nu blir jag lite orolig...
Ligga?
Japp. Tyckte den knappen väckte munterhet och inverkade vitaliserande när den fanns. Skönt ickePK och ett vaccin mot ängslig konsensusmentalitet. Vem tror man att man lurar med att bara kunna gilla saker? Försvinner ogillandet för att man tar bort en signal?
Blev några både roliga och intressanta konversationer via PM. Personligen finner jag ofta uppfattningar som differintierar mot mina mer intressanta än de som ligger i linje, de kan jag ju redan.
Har ingen bild.
/60-talist
Sporthojsträff brukar juh vara på Sveav utanför Donken varje onsdagskväll när vädret tillåter
Ach du meinst so, snubborna i Sthlms sydvestra feskeläge kan bli lessna, men de är välkomna, jag ficksar tolk. Mr X körde väl sthlm-fiskeleget på 2-3h så det hinns juh fram å tillbak lungnt. artyInte för att jag vill vara tråkig, men det finns ett liv utanför Tokholma!
Åh, sen fåröju tenka på de stackarna på Värstkusten, de kan juh bli KränGta juh!
Jag tycker forumet HAR blivit roligare senaste tiden. Inget dramatiskt, men små tecken här och där. Om någon lyckas räkna ut vad det beror på är det väl bara att göra mer av det
Inte för att jag vill vara tråkig, men det finns ett liv utanför Tokholma!
Åh, sen fåröju tenka på de stackarna på Värstkusten, de kan juh bli KränGta juh!....
Det är lugnt. Vi tål det. Får mig att tänka på den gamla historien:Ach du meinst so, snubborna i Sthlms sydvestra feskeläge kan bli lessna, men de är välkomna, jag ficksar tolk. Mr X körde väl sthlm-fiskeleget på 2-3h så det hinns juh fram å tillbak lungnt. arty
Det är lugnt. Vi tål det. Får mig att tänka på den gamla historien:
"En Stockholmare träffade Kal och sa:
- När vi i Stockholm talar om er göteborgare så kallar vi er för Kålle. Vad kallar ni oss för när ni talar om oss?
Kal:
- Vi talar aldrig om er."
NUUUU blev SH lite roligare!
Det är lugnt. Vi tål det. Får mig att tänka på den gamla historien:
"En Stockholmare träffade Kal och sa:
- När vi i Stockholm talar om er göteborgare så kallar vi er för Kålle. Vad kallar ni oss för när ni talar om oss?
Kal:
- Vi talar aldrig om er."
NUUUU blev SH lite roligare!
Fick en idé!
Är det någon här som är spelutvecklare för webbspel som funkar via webbläsare / mobil? Funderar på att köpa in ett unikt spel enbart för SH-medlemmar och så kan man ha det som tävling. Förstås nått MC-relaterat =)
Jag håller på att lära mig libGDX för att kunna göra browserspel. Men inte ett enda av mina fritidsprojekt blir någonsin klart. et
Spelen dör mest ut för att jag inte har ett uns av artistisk begåvning och som mest kan åstadkomma streckgubbar. ????
Jag håller på att lära mig libGDX för att kunna göra browserspel. Men inte ett enda av mina fritidsprojekt blir någonsin klart. et
Spelen dör mest ut för att jag inte har ett uns av artistisk begåvning och som mest kan åstadkomma streckgubbar. ????
Du måste ha en chef , du har väl en fru - dom brukar med våld se till att det händer nått om man är slö
... Korgboll...
Heter det inte negerboll?
Heter det inte negerboll?
Det är inte PK, jag beställer kaffe och svartboll (chokladtroll )
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|