Varsegod!
Jo jag fundera på det,snackade med dem på fälgfixarna idag och det skulle inte kosta något extra att få dem guldlackade istället för svart.Men till problemet att jag lämnat fälgarna till däck krängar firman som skickat upp fälgarna till Helsingborg.Skulle vara lite skumt om de kommer tillbaks i guldfärg
och att jag gått bakom ryggen typ.
De var redan lite smått sura på mej när jag lämna fälgarna på däck firman för att skickas vidare,jag hade nämt till någon att fälgarna blev förstörda där och tydligen hade den personen varit där och sökt jobb o nämt det om fälgarna att jag var typ missnöjd och firman tyckte att vi kunde hålla det här för oss själva.Vi lever ju i ett ganska yttrandefrihetsland trots allt,så jag får säga vad fasen jag vill nästan.
Tydligen rädda för att däck firman ska få smutskastat rykte kanske.
Men jag är fullt nöjd med dem har jag sagt och kommer fortsätta byta mina däck där oavsett detta som hänt (var ju typ olyckshändelse eller något

).
Visst jag lämna nr till fälg fixarna i kartongen med drevklumpen så visst man hade kanske kunnat pratas vid om att de typ ring upp mig ang fälgarna och sedan frågat om kulören osv osv.
Fast undrar inte om guldmetalic fälgar är lite svårare att hålla snyggt rent efter sig?,kommer trots allt kedjevax o asfaltfläckar med tiden.