Karlshamn

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Ort
Karlshamn
Hoj
KTM 690 SMC-R -13, KTM 660 SMC -06, GSXR 1000 K8 Såld
Jag skippar iaf Sjöbo idag. Känns tyvärr lite som att det inte blir nån mer runda ner dit i år.. Mörknar ju tidigt nu så man hinner nästan bara dit o vända.. Nästa onsdag kan jag inte köra ner heller..

Men på torsdag eller fredag kan bli nån runda istället.. Just nu ser fredagen ut att bli bäst väder, inget regn på torsdag dock..
 
Last edited:

Tommy.exe

Guest
hmm 16.30 tidigare kan ja inte, i så fall får ja stå över. Valje? säger mig inget, ja e ju östgöte =P

Där ni mötte upp oss första gången, vid den gamla kiosken mellan sölvesborg och bromölla. :)

17:00 är för sent o köra. Hinner man ju bara dit o svepa en kaffe i princip sen får man köra hem igen...

Nej jag vettifan... Blir väl bara en slangrepa här omkring kanske.

Ja skit i sjöborakan, vi tar bromöllarakan! :yoparty
 

j.jo

Smaken är som baken, delad!
Gick med
30 Jun 2010
Ort
Bekvämt
Hoj
yummyHA
hmm verkar inte som så många e sugna på en runda idag.......

vi måste nog alla kolla på olika väder för som ja sett så ska de va fint idag och imorrn sen regn, ter sig att fundera på=P behöver ju inte dra enda till sjöbo idag dock
 

Tommy.exe

Guest
hmm verkar inte som så många e sugna på en runda idag.......

vi måste nog alla kolla på olika väder för som ja sett så ska de va fint idag och imorrn sen regn, ter sig att fundera på=P behöver ju inte dra enda till sjöbo idag dock

Vädret är ju inte sådär skitkul, kom en liten skur här för en stund sen.
Vi ska ge oss ut på minimoto-race istället.

Eventuella kött/skrapsår och benbrott kommer att fotograferas.
 

j.jo

Smaken är som baken, delad!
Gick med
30 Jun 2010
Ort
Bekvämt
Hoj
yummyHA
Jag får nog ta och hoppa idag. Vädergudarna har sagt sitt =/

MEN för alla som vill & är sugna att ta revansch så är vi ett par som ska ta en runda imorrn, med eventuell slutdestination Tydinge =)

Åker från Jet Karlshamn 16.30 så de som har tid och lust får gärna hänga på =) :yoparty
 

imp4ct

Ny medlem
Gick med
10 May 2010
Ort
Urshult
Hoj
ktm 250 sx-f 2009
Va nere i karlshamn nyss men de började regna så jag drog mig hemåt istället typist när man för en gångs skull pallrar sig ner =)
 

j.jo

Smaken är som baken, delad!
Gick med
30 Jun 2010
Ort
Bekvämt
Hoj
yummyHA
Ea låter bra de, regnet får helt enkelt hålla sig undan ! =)

Imp4ch, ja fan synd de ska va piss väder men vi får hålla tummarna för morgondagen =)
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Skräpväder.

Jag o tommy hade stunt session på minimoto istället... Lärde mig hur man gör en fuck you burnout.
 

imp4ct

Ny medlem
Gick med
10 May 2010
Ort
Urshult
Hoj
ktm 250 sx-f 2009
När ska det köras idag? Jag är lite sugen ska iaf försöka hänga på er med motarden så får vi se om jag lyckas :)
 

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Ort
Karlshamn
Hoj
KTM 690 SMC-R -13, KTM 660 SMC -06, GSXR 1000 K8 Såld
När ska det köras idag? Jag är lite sugen ska iaf försöka hänga på er med motarden så får vi se om jag lyckas :)

Gör så, Jet i Karlshamn kl 16.30 :tummenupp

Jag kommer :banana Ska se om jag får med lite mer folk.. Är svårt att planera nåt med detta vädret bara...
 

imp4ct

Ny medlem
Gick med
10 May 2010
Ort
Urshult
Hoj
ktm 250 sx-f 2009
Kan man få en snabb förklaring på var Jet ligger? har aldrig lyckats hitta det :D lokalsinne som en senil pensionär :(
 

Ea

Ny medlem
Gick med
7 Nov 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
Honda Hornet 600
dom har lovat fint väder hela dagen så jag o jeppe e vid jet i karlshamn då kl 16.30.!
 

Bergan

Vill ha sommar snart!!!
Gick med
8 Apr 2004
Ort
Karlshamn
Hoj
Yamaha R1 -09
Kan man få en snabb förklaring på var Jet ligger? har aldrig lyckats hitta det :D lokalsinne som en senil pensionär :(

Vet du var donken ligger?
Isf, kör förbi så du har det på höger sida om dig och bara kör rakt fram. Förbi mekonomen sen ligger det till höger vid trafikljusen :tummenupp


Jag har förmodligen fått blocket tätt. Ska köra en liten sväng innan Tydinge och kolla så den är 100 :tummenupp
 
Last edited:

imp4ct

Ny medlem
Gick med
10 May 2010
Ort
Urshult
Hoj
ktm 250 sx-f 2009
Okej tack Bergan. Blev ingen körning för mig idag för det råkade dimpa ner en power commander 3 i min brevlåda som jag blev tvungen att sätta på direkt man är ju otålig som ett litet barn.

Ingen av er Karlshamns killar som råkar ha en dynobänk och är jättebra på att mappa?

// Alexander
 

j.jo

Smaken är som baken, delad!
Gick med
30 Jun 2010
Ort
Bekvämt
Hoj
yummyHA
Snacka om tur, hann bara placera röven i soffan när det bara sådär började vräkna ner....

Hoppas vädergudarna var er skonsamma =P

Tack för en trevlig runda :tummenupp
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top