Karlshamn

Bergan

Vill ha sommar snart!!!
Gick med
8 Apr 2004
Ort
Karlshamn
Hoj
Yamaha R1 -09
Snacka om tur, hann bara placera röven i soffan när det bara sådär började vräkna ner....

Hoppas vädergudarna var er skonsamma =P

Tack för en trevlig runda :tummenupp

Jag han precis till jobbet, hehe. :tummenupp

Rundan var trevlig :tummenupp En stund iaf. Tills min motor inte ville vara med mer! :huvet
 

j.jo

Smaken är som baken, delad!
Gick med
30 Jun 2010
Ort
Bekvämt
Hoj
yummyHA
Jag han precis till jobbet, hehe. :tummenupp

Rundan var trevlig :tummenupp En stund iaf. Tills min motor inte ville vara med mer! :huvet

ja fan tråkigt det =/ mpste ju säga att du haft en jädra otur:huvet

Blir inte så många fler runder detta åt för min del=(

Men en slutrunda för året till Öland lr nåt hade ju inte vart fel =)
 

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Ort
Karlshamn
Hoj
KTM 690 SMC-R -13, KTM 660 SMC -06, GSXR 1000 K8 Såld
Tack för igår! :tummenupp

Ja du har en jäkla otur Bergan, är ju helt otroligt :huvet Men vi fick hem den iaf, tur man har släp :) Tack för hjälpen med lastningen Jeppe :tummenupp
 

j.jo

Smaken är som baken, delad!
Gick med
30 Jun 2010
Ort
Bekvämt
Hoj
yummyHA
Öland. Det lät spännande :D Har med funderat på det.

ja jag tycker helt klart de får bli en heldag en längre sträcka, som ett bra avslut på säsongen. September ut blir de nog körning för min del så länge frosten inte kommer......:Bugar

Vore gött om man kan bestämma en dag om ett par veckor när exakt alla kan och sen dra en heldag, men tyvärr e det nog i princip omöjligt att hitta en lucka då alla kan =/
 
Last edited:

Ant3

Fjärt
Gick med
12 Apr 2008
Ort
Karlshamn (Blekinge)
Hoj
Honda hornet -98
ja jag tycker helt klart de får bli en heldag en längre sträcka, som ett bra avslut på säsongen. September ut blir de nog körning för min del så länge frosten inte kommer......:Bugar

Vore gött om man kan bestämma en dag om ett par veckor när exakt alla kan och sen dra en heldag, men tyvärr e det nog i princip omöjligt att hitta en lucka då alla kan =/



Ja det hade varit riktigt nice. Är nog det som blir det svåra med tror jag. Jag kör så länge det går :p
 

Ant3

Fjärt
Gick med
12 Apr 2008
Ort
Karlshamn (Blekinge)
Hoj
Honda hornet -98
Mc olycka i asarum precis. Krock med bil. Killen körde utan skydd. Röd/silvrig hoj. Killen har en tattuering på ryggen. Någon som vet ?
 

j.jo

Smaken är som baken, delad!
Gick med
30 Jun 2010
Ort
Bekvämt
Hoj
yummyHA
Mc olycka i asarum precis. Krock med bil. Killen körde utan skydd. Röd/silvrig hoj. Killen har en tattuering på ryggen. Någon som vet ?

hoppas inte jag vet! Har nog inte slutat så bra med tanke på han saknade skydd =(
 

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Ort
Karlshamn
Hoj
KTM 690 SMC-R -13, KTM 660 SMC -06, GSXR 1000 K8 Såld
Mc olycka i asarum precis. Krock med bil. Killen körde utan skydd. Röd/silvrig hoj. Killen har en tattuering på ryggen. Någon som vet ?

Ajfan! Känner inte heller igen de färgerna så jag vet nog inte heller vem det är... Vad var det för hoj?
 

Ant3

Fjärt
Gick med
12 Apr 2008
Ort
Karlshamn (Blekinge)
Hoj
Honda hornet -98
Vet ej vad det var för hoj. Men jag gissar på att det var killen som brukar köra runt i t-shirt o shorts. Rätt glad vid gasen ibland. Han kör ju en röd/silvrig hoj.
Men jag har haft fel förr :p
 

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Ort
Karlshamn
Hoj
KTM 690 SMC-R -13, KTM 660 SMC -06, GSXR 1000 K8 Såld
Ok, har nog inte sett honom tror jag :va
 

Bergan

Vill ha sommar snart!!!
Gick med
8 Apr 2004
Ort
Karlshamn
Hoj
Yamaha R1 -09
Ajfan! Vad var det för hoj? Vad det en vinröd/silvrig Yamaha Thunderace?

Ser inget om det i nån tidning :va

Tack så jättemycket för hjälpen Jeppe och JK!!! :Bugar:banana
 
Last edited:

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Ort
Karlshamn
Hoj
KTM 690 SMC-R -13, KTM 660 SMC -06, GSXR 1000 K8 Såld
Ajfan! Vad var det för hoj? Vad det en vinröd/silvrig Yamaha Thunderace?

Ser inget om det i nån tidning :va

Tack så jättemycket för hjälpen Jeppe och JK!!! :Bugar:banana

Ja just det ja den hojen har man ju sett ja.. Det stod en liten notis i BLT om det..

Vassego! Inga problems :tummenupp Hoppas den inte smittar av sig på min hoj nu bara när de står så nära varandra :D
 

Bergan

Vill ha sommar snart!!!
Gick med
8 Apr 2004
Ort
Karlshamn
Hoj
Yamaha R1 -09
Bara lugn, Honda-syndromet är ungefär som klamydia. Enda sättet för Suzie att få det är om hon skulle sätta på Michelle i utblåset :arsele Vilket jag inte tror hon kommer göra eftersom Michelle tar så jävla mycket betalt! :fakta
 

CARPE_DIEM

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2010
Ort
Karlshamn
Hoj
Yamaha FZ1N
Bara lugn, Honda-syndromet är ungefär som klamydia. Enda sättet för Suzie att få det är om hon skulle sätta på Michelle i utblåset :arsele Vilket jag inte tror hon kommer göra eftersom Michelle tar så jävla mycket betalt! :fakta

Ja du Bergan, kanske du ska vara lite mer varsam mot din älskling :Bugar, man måste ju köra lite varsamt så att hon inte spricker!!!!:tuttar:krama
Någon som är sugen på att köra en sväng på söndag vid 18-tiden?
 

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Ort
Karlshamn
Hoj
KTM 690 SMC-R -13, KTM 660 SMC -06, GSXR 1000 K8 Såld
Ja du Bergan, kanske du ska vara lite mer varsam mot din älskling :Bugar, man måste ju köra lite varsamt så att hon inte spricker!!!!:tuttar:krama
Någon som är sugen på att köra en sväng på söndag vid 18-tiden?

Hahaha ja just det, man får ta det lite lugnt o fint :lol Ja jag kanske är på ikväll om vädret är ok :tummenupp

Bara lugn, Honda-syndromet är ungefär som klamydia. Enda sättet för Suzie att få det är om hon skulle sätta på Michelle i utblåset :arsele Vilket jag inte tror hon kommer göra eftersom Michelle tar så jävla mycket betalt! :fakta

Ja då kan jag vara lugn ju :hoppskrat Problemet är kanske att Michelle står bakom Suzie, hoppas inte Michelle får för sig något :hihi
 

Bergan

Vill ha sommar snart!!!
Gick med
8 Apr 2004
Ort
Karlshamn
Hoj
Yamaha R1 -09
Ja du Bergan, kanske du ska vara lite mer varsam mot din älskling :Bugar, man måste ju köra lite varsamt så att hon inte spricker!!!!:tuttar:krama
Ähh, sånt frikyrkligt skit! Nä, det är rejäla tag som gäller, annars får de va :D
Ja då kan jag vara lugn ju :hoppskrat Problemet är kanske att Michelle står bakom Suzie, hoppas inte Michelle får för sig något :hihi

Hehe, får inte hoppas det! Innan kanske hon hade gjort det men nu har hon ju varit så tjurig på sistone så det blir nog inget :krama
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top