Snacka om tur, hann bara placera röven i soffan när det bara sådär började vräkna ner....
Hoppas vädergudarna var er skonsamma =P
Tack för en trevlig runda
Jag han precis till jobbet, hehe.
Rundan var trevlig En stund iaf. Tills min motor inte ville vara med mer!
ja fan tråkigt det =/ mpste ju säga att du haft en jädra otur
Blir inte så många fler runder detta åt för min del=(
Men en slutrunda för året till Öland lr nåt hade ju inte vart fel =)
Öland. Det lät spännande Har med funderat på det.
ja jag tycker helt klart de får bli en heldag en längre sträcka, som ett bra avslut på säsongen. September ut blir de nog körning för min del så länge frosten inte kommer......
Vore gött om man kan bestämma en dag om ett par veckor när exakt alla kan och sen dra en heldag, men tyvärr e det nog i princip omöjligt att hitta en lucka då alla kan =/
Mc olycka i asarum precis. Krock med bil. Killen körde utan skydd. Röd/silvrig hoj. Killen har en tattuering på ryggen. Någon som vet ?
hoppas inte jag vet! Har nog inte slutat så bra med tanke på han saknade skydd =(
Mc olycka i asarum precis. Krock med bil. Killen körde utan skydd. Röd/silvrig hoj. Killen har en tattuering på ryggen. Någon som vet ?
Ajfan! Vad var det för hoj? Vad det en vinröd/silvrig Yamaha Thunderace?
Ser inget om det i nån tidning
Tack så jättemycket för hjälpen Jeppe och JK!!!
Bara lugn, Honda-syndromet är ungefär som klamydia. Enda sättet för Suzie att få det är om hon skulle sätta på Michelle i utblåset Vilket jag inte tror hon kommer göra eftersom Michelle tar så jävla mycket betalt!
Ja du Bergan, kanske du ska vara lite mer varsam mot din älskling , man måste ju köra lite varsamt så att hon inte spricker!!!!
Någon som är sugen på att köra en sväng på söndag vid 18-tiden?
Bara lugn, Honda-syndromet är ungefär som klamydia. Enda sättet för Suzie att få det är om hon skulle sätta på Michelle i utblåset Vilket jag inte tror hon kommer göra eftersom Michelle tar så jävla mycket betalt!
Ähh, sånt frikyrkligt skit! Nä, det är rejäla tag som gäller, annars får de vaJa du Bergan, kanske du ska vara lite mer varsam mot din älskling , man måste ju köra lite varsamt så att hon inte spricker!!!!
Ja då kan jag vara lugn ju Problemet är kanske att Michelle står bakom Suzie, hoppas inte Michelle får för sig något
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|