Nu har jag hittat en motor!!!
Får hem den nästa vecka. Så nu blir det hetsmekande, så man är på banan snart igen!!!
För att snart ställa av inför vintern, hehe
Tänk om man hade haft en hoj (som funkar)!
Martin1000cc: Vad för hoj du köpa istället?
Får hem den nästa vecka. Så nu blir det hetsmekande, så man är på banan snart igen!!!
Ofan, vart ska du flytta hän? Väldigt sugen på den, men kan tyvärr inte köpa förrän jag sålt Bladen. Så hojbytet får bli till våren istället.Flyttar utomlands... e du sugen?
Hehe, ja var ett tag sedan. Bilen har krabbat me så haft fullt upp nästan hela tiden sen jobbar jag skift me så har missat en del träningarJa du får nog lägga på en rem nu annars blir det dubbat som gäller .
Länge sen ja hörde nått från dig allt bra annars (förutom motorn )?
Själv är det nog i stort färdig kört för i år, har trots allt blivit cirka 1200mil i sommar med Bla Skottland http://www.youtube.com/watch?v=RVzL7yKrejA .
/Maveric
Gott Bergan!! Hmmm vi kanske skulle försökt lasta Hyndan ikväll då? Ska bara jaga rätt på mitt släp först eller få vi ta det i helgen..
Jag jobbar EM i helgen. Så jag hade gärna tagit det nästa vecka om det går bra för dig
Jajemen det går bra det.. Har nog mer tid då också, är ganska späckat i helgen ändå..
Verkar ju bli bra väder på lördag förresten Så rundan blir väl av? Jag kör iaf
Tror det var ni jag mötte på E22:an utanför Åryd vid 11 tiden idag ? , själv var jag på väg in till Karlshamn med min hoj.
Hoppas vädret höll sig lugnt hela rundan
/Maveric
Det stämmer nog bra det, vi körde där vid den tiden.. Du kunde ju hängt med
Vädret var helt ok, lagom varmt o allt Var lite disigt på södra Öland och på vägen från Kalmar.. Regnet kom vid Bräknehoby, men då var man ju på hemväg så det var väl helt ok..
Just, tack för idag alla som var med! Blev en najs runda, men det var väldigt vilka raka vägar det är på Öland, Kristianopelsvängen var desto bättre
Förmoda det var er jag tutade på när ni var pakerade efter ölandsbron ....
Jag ligger och sover och väntar på bättre tider, hehe.Åhoj! Är det nån som kör nåt numera eller har alla gått i vinterdvala? Jag är lite sugen på nån liten sväng till innan hojen ställs undan för detta år.. Nån mer?
Vad händer bojs?
Tycker vi borde typ lira bowling eller nåt snart för fän!!!
J.Jo: Har du fått dit slip-on:et?
Vi måste styra upp nåt SNART!!! Man är ju både rastlös och törstigKlart man är på......
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|