Karlshamn

Bergan

Vill ha sommar snart!!!
Gick med
8 Apr 2004
Ort
Karlshamn
Hoj
Yamaha R1 -09
Nu har jag hittat en motor!!!

Får hem den nästa vecka. Så nu blir det hetsmekande, så man är på banan snart igen!!! :yoparty

För att snart ställa av inför vintern, hehe :tungan
 

maveric

hojfreak
Gick med
19 Jul 2007
Ort
Blekinge
Hoj
suzuki gsx 1400 (1550)k7, Apollo z11 -56. FD hojar GSX 1400 K5, honda xl500r, Monark monarped -56 Suzuki XN85 Turbo -83 Honda CB400n -83 Suxuki GT125 -74
Nu har jag hittat en motor!!!

Får hem den nästa vecka. Så nu blir det hetsmekande, så man är på banan snart igen!!! :yoparty

För att snart ställa av inför vintern, hehe :tungan

Ja du får nog lägga på en rem nu :) annars blir det dubbat som gäller :D.

Länge sen ja hörde nått från dig allt bra annars (förutom motorn :tungan)?

Själv är det nog i stort färdig kört för i år, har trots allt blivit cirka 1200mil i sommar :banana med Bla Skottland :Bugar:Bugar http://www.youtube.com/watch?v=RVzL7yKrejA :D.


/Maveric
 

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Ort
Karlshamn
Hoj
KTM 690 SMC-R -13, KTM 660 SMC -06, GSXR 1000 K8 Såld
Gott Bergan!! :tummenupp Hmmm vi kanske skulle försökt lasta Hyndan ikväll då? Ska bara jaga rätt på mitt släp först :) eller få vi ta det i helgen..

Nu har jag hittat en motor!!!

Får hem den nästa vecka. Så nu blir det hetsmekande, så man är på banan snart igen!!! :yoparty

För att snart ställa av inför vintern, hehe :tungan

Lite uppdatering på listan..
En sväng till Öland lördag, 11/9 samling på Jet i Karlshamn kl 10.30..
1. j.jo
2. Jk
3. po951
4. Ant3
5. Palme
6. Ingolf
7. Jocke L
8.
 
Last edited:

Bergan

Vill ha sommar snart!!!
Gick med
8 Apr 2004
Ort
Karlshamn
Hoj
Yamaha R1 -09
Flyttar utomlands... e du sugen?
Ofan, vart ska du flytta hän? :) Väldigt sugen på den, men kan tyvärr inte köpa förrän jag sålt Bladen. Så hojbytet får bli till våren istället.
Ja du får nog lägga på en rem nu :) annars blir det dubbat som gäller :D.

Länge sen ja hörde nått från dig allt bra annars (förutom motorn :tungan)?

Själv är det nog i stort färdig kört för i år, har trots allt blivit cirka 1200mil i sommar :banana med Bla Skottland :Bugar:Bugar http://www.youtube.com/watch?v=RVzL7yKrejA :D.


/Maveric
Hehe, ja var ett tag sedan. Bilen har krabbat me så haft fullt upp nästan hela tiden sen jobbar jag skift me så har missat en del träningar :gnissla

Fan va grymma vägar! Vill me dit! :yoparty :)
Gott Bergan!! :tummenupp Hmmm vi kanske skulle försökt lasta Hyndan ikväll då? Ska bara jaga rätt på mitt släp först :) eller få vi ta det i helgen..

Jag jobbar EM i helgen. Så jag hade gärna tagit det nästa vecka om det går bra för dig :)
 

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Ort
Karlshamn
Hoj
KTM 690 SMC-R -13, KTM 660 SMC -06, GSXR 1000 K8 Såld
Jajemen det går bra det.. Har nog mer tid då också, är ganska späckat i helgen ändå.. :tummenupp

Jag jobbar EM i helgen. Så jag hade gärna tagit det nästa vecka om det går bra för dig :)

Verkar ju bli bra väder på lördag förresten :tummenupp Så rundan blir väl av? Jag kör iaf :)
 

j.jo

Smaken är som baken, delad!
Gick med
30 Jun 2010
Ort
Bekvämt
Hoj
yummyHA
Jajemen det går bra det.. Har nog mer tid då också, är ganska späckat i helgen ändå.. :tummenupp



Verkar ju bli bra väder på lördag förresten :tummenupp Så rundan blir väl av? Jag kör iaf :)

klart rundan blir av! Skulle det mot förmodan komma några droppar så känns de inte som det är hela världen.........

Bara köra :yoparty
 

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Ort
Karlshamn
Hoj
KTM 690 SMC-R -13, KTM 660 SMC -06, GSXR 1000 K8 Såld
Ska bli gött väder, kollade precis yr.no :tummenupp

Synes på Jet kl 10.30 imorron då... :tummenupp
 
Last edited:

maveric

hojfreak
Gick med
19 Jul 2007
Ort
Blekinge
Hoj
suzuki gsx 1400 (1550)k7, Apollo z11 -56. FD hojar GSX 1400 K5, honda xl500r, Monark monarped -56 Suzuki XN85 Turbo -83 Honda CB400n -83 Suxuki GT125 -74
Tror det var ni jag mötte på E22:an utanför Åryd vid 11 tiden idag ? :tummenupp, själv var jag på väg in till Karlshamn med min hoj.

Hoppas vädret höll sig lugnt hela rundan :)


/Maveric
 
Last edited:

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Ort
Karlshamn
Hoj
KTM 690 SMC-R -13, KTM 660 SMC -06, GSXR 1000 K8 Såld
Det stämmer nog bra det, vi körde där vid den tiden.. Du kunde ju hängt med :banana

Vädret var helt ok, lagom varmt o allt :tummenupp Var lite disigt på södra Öland och på vägen från Kalmar.. Regnet kom vid Bräknehoby, men då var man ju på hemväg så det var väl helt ok..

Tror det var ni jag mötte på E22:an utanför Åryd vid 11 tiden idag ? :tummenupp, själv var jag på väg in till Karlshamn med min hoj.

Hoppas vädret höll sig lugnt hela rundan :)

/Maveric

Just, tack för idag alla som var med! :tummenupp Blev en najs runda, men det var väldigt vilka raka vägar det är på Öland, Kristianopelsvängen var desto bättre :tummenupp
 

maveric

hojfreak
Gick med
19 Jul 2007
Ort
Blekinge
Hoj
suzuki gsx 1400 (1550)k7, Apollo z11 -56. FD hojar GSX 1400 K5, honda xl500r, Monark monarped -56 Suzuki XN85 Turbo -83 Honda CB400n -83 Suxuki GT125 -74
Det stämmer nog bra det, vi körde där vid den tiden.. Du kunde ju hängt med :banana

Vädret var helt ok, lagom varmt o allt :tummenupp Var lite disigt på södra Öland och på vägen från Kalmar.. Regnet kom vid Bräknehoby, men då var man ju på hemväg så det var väl helt ok..



Just, tack för idag alla som var med! :tummenupp Blev en najs runda, men det var väldigt vilka raka vägar det är på Öland, Kristianopelsvängen var desto bättre :tummenupp

Tack för inbjudan men var tyvärr redan bokad för annat i Karlshamn :).

Bra att vädret var ok så länge iallafall :).

Kristianopelsvägen känner jag väl till eftersom det är mina gamla hemtrakter :).

Om ni inte körde via Jämjö ,klakebäck till Kristianopel prova det hållet nästa gång finns några hyfsade kurvor där :D.

O ska ni till Kalmar/Öland prova o sväng av E22:an (vänster)vid Gärestads krysset sen Eringsboda ,Torsås o Kalmar så får ni några mindre raka vägar oxå :tummenupp.



/Maveric
 

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Ort
Karlshamn
Hoj
KTM 690 SMC-R -13, KTM 660 SMC -06, GSXR 1000 K8 Såld
Åhoj! Är det nån som kör nåt numera eller har alla gått i vinterdvala? :7peta Jag är lite sugen på nån liten sväng till innan hojen ställs undan för detta år.. Nån mer?
 

Bergan

Vill ha sommar snart!!!
Gick med
8 Apr 2004
Ort
Karlshamn
Hoj
Yamaha R1 -09
Åhoj! Är det nån som kör nåt numera eller har alla gått i vinterdvala? :7peta Jag är lite sugen på nån liten sväng till innan hojen ställs undan för detta år.. Nån mer?
Jag ligger och sover och väntar på bättre tider, hehe.
Har fan inte haft tid att vara i garaget på ett tag, så är inte klar än. Jobbar så förbannat mycket hela tiden. Övertid o piss :gnissla
Men en kort testrunda innan vinterdvalan ska det bli :)
 

Bergan

Vill ha sommar snart!!!
Gick med
8 Apr 2004
Ort
Karlshamn
Hoj
Yamaha R1 -09
Vad händer bojs?
Tycker vi borde typ lira bowling eller nåt snart för fän!!! :fyllisar

J.Jo: Har du fått dit slip-on:et? :)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top