joar
Ny medlem
Torkel skrev:Eller varför inte ett mc-regnställ?
Fordi det går sönder når du legger kneet i asfalten i förste svingen?

Torkel skrev:Eller varför inte ett mc-regnställ?
WEEEEEEEEEE, det var ju det jag sa, visserligen helt utan vetenskapen bakom mig men så dyker Teddy upp som en riddare på vit springare med ett pergament med beviset nedpräntat på. HURRA! Ska spara den länken extra noga...Teddy skrev:Lustigt, jag hade just denna diskussion om kyla och sjukdomar med min tjej härom dagen. Kolla in stycket "Förkylning har inget med kyla att göra" från www.infomedica.se.
Swedie skrev:SKIT OXÅ!
Mulet och snöblandat regn.
Söndag 4 April
Mulet och regn.
Måndag 5 April
Mulet och till en början regn.
Tisdag 6 April
Mulet och till en början snöblandat regn.
Det är vädret för Karlskoga! Sug på den. Snacka om PISS! Typiskt!
Jag har iaf köpt en jacka på Intersport som ska stå emot Vind o Regn. Köpte L, vilket jag burkar bära. Tänkte först köpa M för att det skulle bli extra tajt, men tror det skulle bli för tajt. Återstår å se om jag gjorde ett bra val.
Äre nån som har regndäck å kränga på på min hoj Mån till Ons?Tror jag kommer behöva. Suck... pix åt skogen annars.
Swedie skrev:Vi Eskilstuna? hehe.. raka spåret. E4an Västerut. Förbi Arboga > Örebro > Karlskoga... sen ut till Gelleråsen. Mötas kanske? jag pyser vid 7 tiden typ..
Geiger skrev:Fy fasiken alltså... Blir det sånt väder så åker jag hem direkt. Men vill köra i snöblandat regn???
Så här ser det ut för tillfället... Nån som har en jäkla massa stora fläktar så vi kan blåsa bort molnen???![]()
Söndag 12:00
Mulet men uppehåll.
0 till +8
Sydost 4 m/s
Måndag 12:00
+2 till +5
Sydväst 3 m/s
Tisdag 12:00
Mulet och till en början troligen regnskurar.
0 till +6
Ost 4 m/s
Onsdag 12:00
Mulet och först byar av snöblandat regn.
-1 till +3
Nordost 6 m/s
Mange77 skrev:Nån som blir avskräckt? Isåfall kan jag ta över eran platsGeiger skrev:Fy fasiken alltså... Blir det sånt väder så åker jag hem direkt. Men vill köra i snöblandat regn???
Så här ser det ut för tillfället... Nån som har en jäkla massa stora fläktar så vi kan blåsa bort molnen???![]()
Söndag 12:00
Mulet men uppehåll.
0 till +8
Sydost 4 m/s
Måndag 12:00
+2 till +5
Sydväst 3 m/s
Tisdag 12:00
Mulet och till en början troligen regnskurar.
0 till +6
Ost 4 m/s
Onsdag 12:00
Mulet och först byar av snöblandat regn.
-1 till +3
Nordost 6 m/s![]()
Åker du E4 så hamnar du alldeles tokigt, prova med E20 iställetSwedie skrev:Vi Eskilstuna? hehe.. raka spåret. E4an Västerut. Förbi Arboga > Örebro > Karlskoga... sen ut till Gelleråsen. Mötas kanske? jag pyser vid 7 tiden typ..
pvcraketen skrev:RAPPORT!
Hightuned skrev:+2 grader och regn, gjorde att det blev följa john i styrfart runt banan så roligt va det inte men man fick ju i alla fall en licens att trösta sig med.
Hightuned skrev:+2 grader och regn, gjorde att det blev följa john i styrfart runt banan så roligt va det inte men man fick ju i alla fall en licens att trösta sig med.
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |