Karlskrona

Kan inte alla komma överens om ett datum o tid o plats,sen kör vi runt o har lite kul, ju fler vi är ju roligare blir det. Jag har semester denna o nästa vecka, så jag kan i stort sett nästan dygnet runt, hur är det med er?

Kan vi inte sikta på Onsdag denna veckan också, fast kanske vid 18 denna gången, det blir ju mörkt tidigt nu ju...

jag e lätt på om vi ska köra på onsdag, kan kolla med dom 2 hyndorna å kaWASakin som var med sist oxå. men ska vi säga onsdag kl 18??

Onsdags-gaaz

Ser inte ut som att vädret kommer hålla för ett onsdags-gaaz. Har kollat på nätet och alla sidor talar om regn och åska. Kass! Hade varit kul att åka ner och gasa lite i mina hemtrakter. Men vafan, sommaren e inte över än, och onsdagar kommer det fler av...

Nä just nu ser det mörkt ut men så länge det inte regnar så...
Man vad hör jag, har det filmats, det låter ju nåt det, är bara med på en än så länge men det skulle ju va kul och fula sig fler fånger!

mm enligt tv3s väderflicka skulle d bli skitväder här nere imårrnkväll.... :-((((
får se om vädergudarna gillar oss vid kusten, kan ju vara fint lokalt...

Dito! Är vädret bra hakar jag på åxå.
Men om det nu blir skitväder så förmodar jag att vi samlas här och bokar upp en ny tid, eller?

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick