Karlskrona

Har bara kört själv sen jag skaffade motard igen för en månad sen så det vore kul om man kunde dra ihop ett gäng.
Brukar själv köra kring kättilsmåla, där finns flera bra vägar. Har du några andra bra tips?
Nu är det lite tight närmaste veckan men nästa helg kanske funkar, återkommer...

Najs, verkar vara endel som kör motard nu med. Ngn organiserad körning på G eller när ska vi boka in?

Finns ju en massa småvägar runtomkring och upp å ner.
Hojta till när du har tid!

DaFris: Kör du ngn Landsvägsmaskin av ngt slag nu för tiden Frisen?

Har bara kört själv sen jag skaffade motard igen för en månad sen så det vore kul om man kunde dra ihop ett gäng.
Brukar själv köra kring kättilsmåla, där finns flera bra vägar. Har du några andra bra tips?
Nu är det lite tight närmaste veckan men nästa helg kanske funkar, återkommer...

Man kanske kunde hänga med.

Hej
Var finns det några krokiga fina vägar i Karlskronatrakten?
Är neråt o semestrar emellanåt på en av era fina öar o det hade varit trevligt o hitta lite fina vägar:)

Hej
Var finns det några krokiga fina vägar i Karlskronatrakten?
Är neråt o semestrar emellanåt på en av era fina öar o det hade varit trevligt o hitta lite fina vägar:)

Måstadvägen (Kallinge - Tving)
Kättilsmåla-Torsås
Sälleryd-Ramdala
Johannishus-Tving
Kallinge-BräkneHoby (Gamla vägen)
Ronneby-Vieryd (Hjälmserud vägen)
Rosenholm-Fridlevstad (Via alstugorna)

Last edited:
Finns det något vettigt ställe o lämna in Hojen Kawasaki (Er6) för 600mila service i Karlskrona ,aukt kawasaki? SOrry om frågan dykt upp tidigare, men sökfunktionen och jag har inte klämt på varandra tillräckligt, och har brister i våran kommunikation med varandra..
Funderar på att åka ner med hojen från sthlm, men kommer och spränga 600mila gränsen när jag är framme :D

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick