Karlskrona

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Ja, men vi brukar även säga att det betyder Skit Bakom Styret, så det är kanske bra att låta dem sitta kvar?!? :7peta :tungan

Hur som helst är jag glad, bara för att du inte köpt en äcklig åransch. :D

Jepp, klibborna får sitta ett par dagar till då dom går i småbitar när man försöker dra bort dom *orka*

Tror du allvarligt att jag skulle våga köpa en åransch efter din min när du såg mina åranscha handtag och avluftningsslang på Slynan :gnissla

Jag kan nämligen behöva lite hjälp med fjädringen på Gula Faran misstänker jag :rolleyes:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tror du allvarligt att jag skulle våga köpa en åransch efter din min när du såg mina åranscha handtag och avluftningsslang på Slynan :gnissla

Jag kan nämligen behöva lite hjälp med fjädringen på Gula Faran misstänker jag :rolleyes:
Ja, men det var väl en fin första date?!? :rofl* Det rådde iaf inga tvivel om vad jag tyckte. :D

Det löser sig alltid, det vet du. :krama Men just nu befinner jag mig i Storuman, så det är liiiite långt. :rolleyes:

Jocke K

Glad Medlem
Gick med
10 May 2004
Hoj
R1 06 & R6 00
Någon som är sugen på att hänga med på en liten höstrunda fredag eller lördag??

Last edited:

mansa

snabbare än en snigel!
Gick med
23 May 2008
Hoj
KTM 525 EXC 2005
tjo

hur många ifr karlskrona har hoj även kommande sommar?

och vad har ni .,

vore ju skoj om det fanns lite fler hojar ute till våren .. va ju ganska dåligt med de förra sommaren tycker jag ,

Scoobasickan

Medlem
Gick med
3 Nov 2008
Hoj
Honda cb Kaffeisch
tjo

hur många ifr karlskrona har hoj även kommande sommar?

och vad har ni .,

vore ju skoj om det fanns lite fler hojar ute till våren .. va ju ganska dåligt med de förra sommaren tycker jag ,

Howdie,

Jag är hyfsat färsk i Karlskrona och på forumet också för den delen, men jag har definitivt hoj även nästa sommar å åker gärna en sväng.
Eller, jag antar att jag har en hoj i alla fall, håller på att bygga om min nuvarande till nåt café racer liknande.

Instabil

Medlem
Gick med
25 Mar 2004
Hoj
RD 250 /RF 900
Jag har tänkt att köra bra mycket mer än jag gjorde i sommras .. "raggarbilen" fick väldigt mycket tid i sommras men tjejen klagar högljudt när vi inte körde , så två st som gärna hakar på lite trevliga rundor

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Fan gör du i Tokholm Hitte? Nytt kneg eller nytt pök?

Keen

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2008
Hoj
Street Triple -09
Tjena.

Köpte en ny street triple i höstas. Kommer nog plocka ut den på vägarna snart. Har sett en svart speed triple snurra inne i stan... är det någon annan som kör speed/street triple?

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Tror jag såg Jocke K o nån till ute å köra när man väntade på bussen i söndags. Var nån röd zx9r som snurrade omkring lite oxå. Kul å se lite hojar...

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin