Karlskrona

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Skomakaren på Strandgatan i Ronneby bytte min kedja. Kostade nästan ingenting och det blev skitbra.

The Hayabusa

Ny medlem
Gick med
24 May 2008
Hoj
GSX 1340 R 2008 & GSX 1000 R för banan.
Hej, verkar vara som att ni hänger här ;-)
I morgon ska vi ev ut en runda på lite små trevliga & krokiga småvägar
om Micke PRM kryat på sig lite från förkylningen.

Fris med flera är hjärtligt välkomna att haka på.

Kommer så fall tid & uppsamlingsplats på min hemsida.

http://hayabusa.bounceme.net

Hadet gött.

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Min hoj kommer inte vara klar förrän nästa säsong, står fortfarande i 100 delar i förrådet.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Min hoj kommer inte vara klar förrän nästa säsong, står fortfarande i 100 delar i förrådet.

Du kan låna min! Sukkan står i garaget och jag hinner inte köra själv. Och eftersom jag redan har vält den själv, behöver du ju inte vara rädd att ta oskulden om man säger så... :)

Jo, Husan står där med, men den ser ut som sist du körde, inte så gatlaglig och antagligen ganska obekväm att åka längre sträckor på... :rolleyes:

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Du kan låna min! Sukkan står i garaget och jag hinner inte köra själv.

Nja, Hanna och jag var på dubbel 30-årsfest igår så ingen av oss ska framför något med fler hästkrafter än gräsklipparen idag. Dock ska vi upp på taket för att montera hängrännor, kan bli spännande :fyllisar :kryckor

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Nja, Hanna och jag var på dubbel 30-årsfest igår så ingen av oss ska framför något med fler hästkrafter än gräsklipparen idag. Dock ska vi upp på taket för att montera hängrännor, kan bli spännande :fyllisar :kryckor
Fyllo! :fyllisar Se till att förankra dig ordentligt när du är uppe på taket, det är så onödigt att ramla ner och slå sig. :gnissla :tungan

Vi drar till Hultsfred om ett par timmar för att "njuta" av ungarnas avslutningskonsert på kollot... :huvet

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
för att "njuta" av ungarnas avslutningskonsert på kollot... :huvet

Muhahahahahaha, vad har du gjort för att förtjäna det??? :D

På tal om inget blev det inga hängrännor idag, vi insåg rätt snabbt att vi gör det imorgon istället.

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Och eftersom jag redan har vält den själv, behöver du ju inte vara rädd att ta oskulden om man säger så...[/SIZE] :)

Har du skrapat din svarta pärla? Va synd.

Själv testade jag kraschpuckarna på högersidan på Gotland ring i söndags

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Muhahahahahaha, vad har du gjort för att förtjäna det??? :D
Det är straffet för att man (förhoppningsvis) hade kul åtminstone EN gång! :tuttar :rolleyes:

Har du skrapat din svarta pärla? Va synd.
Mmm... irriterande som fan, speciellt eftersom jag kollade om stödet var nere, men den ändå lade sig för att sova lite på asfalten. Nåja, försäkringsbolaget får ta hand om honom, han är för ny för att få stå så där. Knutstorp på måndag först, se'n verkstad. Om det inte vore för motorkåpan så skulle jag ju kunna fixa det själv annars. :gnissla

Chirre skrev:
Själv testade jag kraschpuckarna på högersidan på Gotland ring i söndags
Man får hoppas att du hade kul innan dess, att du inte gjorde illa dig och att kraschisarna fyllde sin funktion! :näsblod

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Vad blir det istället nu då Manolo?

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Nämen?! Varför då om man får fråga. Vem är det som gett dig ett sånt hårt straff...? :skrämd

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ahh. Men det får man ju se som en legetim anledning. Kör hårt och bygg ett stoOOOoort garage! :tummenupp

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Brist på tid och sen tänkte jag börja med MX igen efter typ 15-20 år... :D

Grabbarna kör ju så jag är ju på banan iaf 2-3 ggr i veckan i vilket fall som helst. Man har ju blivit lite sugen på att igen.

Så det blir iaf ingen R hoj för mig nästa sommar.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin