Skomakaren på Strandgatan i Ronneby bytte min kedja. Kostade nästan ingenting och det blev skitbra.
Min hoj kommer inte vara klar förrän nästa säsong, står fortfarande i 100 delar i förrådet.
Du kan låna min! Sukkan står i garaget och jag hinner inte köra själv.
Fyllo! Se till att förankra dig ordentligt när du är uppe på taket, det är så onödigt att ramla ner och slå sig.Nja, Hanna och jag var på dubbel 30-årsfest igår så ingen av oss ska framför något med fler hästkrafter än gräsklipparen idag. Dock ska vi upp på taket för att montera hängrännor, kan bli spännande
för att "njuta" av ungarnas avslutningskonsert på kollot...
Och eftersom jag redan har vält den själv, behöver du ju inte vara rädd att ta oskulden om man säger så...[/SIZE]
Det är straffet för att man (förhoppningsvis) hade kul åtminstone EN gång!Muhahahahahaha, vad har du gjort för att förtjäna det???
Mmm... irriterande som fan, speciellt eftersom jag kollade om stödet var nere, men den ändå lade sig för att sova lite på asfalten. Nåja, försäkringsbolaget får ta hand om honom, han är för ny för att få stå så där. Knutstorp på måndag först, se'n verkstad. Om det inte vore för motorkåpan så skulle jag ju kunna fixa det själv annars.Har du skrapat din svarta pärla? Va synd.
Man får hoppas att du hade kul innan dess, att du inte gjorde illa dig och att kraschisarna fyllde sin funktion!Chirre skrev:Själv testade jag kraschpuckarna på högersidan på Gotland ring i söndags
Vad blir det istället nu då Manolo?
Ahh. Men det får man ju se som en legetim anledning. Kör hårt och bygg ett stoOOOoort garage!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|