ogge5
Ny medlem
Ingen här som har ett mc-garage i karlskrona med plats för en båge till? Bor i Galgamarken och gillar inte riktigt att ha den stående utanför huset. Som ni kanske förstår......
Tror jag såg samma kille för en liten stund sen här i Ronneby, första gången vid rondellen vid resecentrum sen vid torget, där vid turistbyrån/gatan som contan ligger på Satan va snygg RC8 va IRL
Det var nog den. Lär ju inte finnas så många här nere men vad vet jag. Japp, rätt cool irl faktiskt.
Får dom ge både böter och ombesiktning? Är det inte det ena eller det andra som gäller?
Spelar ingen roll om alla snytar i hela Sverige ger dom gk om en syrsnyt faktiskt kan lagen och stoppar dig. Tror det är 18 cm det ska vara imellan blinkarna bak enligt lagboken.
Om då denna enda syrsnyt som stoppade polarinnan vet det så spelar det ingen roll vad dom andra snytarna sagt innan.
Förmodar att du var fullt medveten om detta när du bytte glas bak.
Bara att stå ditt kast och pröjsa om du nu inte kan få det till ett föraransvar och inte ägandeansvar, Vilket i sig är rätt lågt. Jag menar lägga över skulden på polarinnan bara för att hon var schysst och körde hem din båge...
Inte nog med att hon faktiskt hjälpte dig, nu ska hon pröjsa böterna bara för att du valt att ha en olaglig hoj.
Du är väl inte snål?
Tell me about it! Och jag har bara promenerat till badet och släpat på en handduk... Vad har du nu hittat på din dåre?!? Varit ute med jetski eller åkt slang på släp efter båt eller nå't annat farligt och jobbigt? *nyfiken*OMFG vad jag är slut i kroppen....... bara att inse att man inte är 20 längre utan istället +25 med dålig kondis och några extrakilon kvar sedan julen 2000
Slänger upp lite bilder senare idag när jag är hemma som förklaring.
Tell me about it! Och jag har bara promenerat till badet och släpat på en handduk... Vad har du nu hittat på din dåre?!? Varit ute med jetski eller åkt slang på släp efter båt eller nå't annat farligt och jobbigt? *nyfiken*
Porrigt......Tog nog 5 minuter innan jag lyckades övertala glasögonen att dom var just glasögon och inte linser
Vad tycks om den snygga våtdräkten från 90-talet, passar mig va???? Ska aldrig mer gnälla om att det är jobbigt att komma i och ur skinnstället mer i alla fall..........
Någon som vill köra en runda på fredag??
Jag hänger kanske på, hur dags ska du köra?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|