Karlskrona

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Sådan galna upptåg gillar jag Nicklas, tycker det är helrätt :yoparty

Insåg ju snabbt att det där är ingen spel för statligt anställda som knappt kan stava till ordet koordination :gnissla

Ge mig en AK5:a så ska jag både montera isär och ihop den i mörker under 1,5 minuter istället

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Shit, har jag missat en fest nu igen..
:hördu Det var väl dumt! Fast... vi var rätt städade, så du hade nog haft trist och tråkigt . :rolleyes:

Ny chans i slutet av augusti då kör vi egen Guitar Heroturnering för amatörer och wannabes. Efter ett antal öl/margaritas är vi större än Aerosmith hela högen! :yoparty

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Om jag tränar upp fettomagen och smörjer in mig med Milda, kan jag få komma som tantgodis då?????

Det där spelet och jag kommer nog aldrig komma överens, mängden blod i alkoholomloppet spelar ingen roll :D

jdy

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2008
Hoj
KTM 660 -05
Så nu har jag äntligen reggat mig som användare också och är inte bara här och snyltläser:p
Ja det var verkligen trevligt på O'learys men man blir nästan mörkrädd när man ser vissa spela GH.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Så nu har jag äntligen reggat mig som användare också och är inte bara här och snyltläser:p
Ja det var verkligen trevligt på O'learys men man blir nästan mörkrädd när man ser vissa spela GH.
Hej och välkommen! Du och Emma hänger väl med på turnering i höst? :7peta

En hojtur i augusti kanske? Vi kan slänga upp Emma på min hoj om hon vill med. Ha det super! Hemma igen i mitten av augusti. :krama

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Jag drar till Kalkstenshawaii på tisdag. Återkommer i september.

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Men h*lv*te vad dum jag är, jag ska ju självklart vara med i turneringen som lekledare....... du vet, peka med hela handen när ni är försenade till mitt sekundschema, korigera eran gitarrställning då armarna inte var i korrekt vinkel iförhållande till varandra, leverera en verbal mittbena om jag inte är nöjd med skoputsen osv osv.......

Tror jag hittat mitt kall här i livet :D

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Men h*lv*te vad dum jag är, jag ska ju självklart vara med i turneringen som lekledare....... du vet, peka med hela handen när ni är försenade till mitt sekundschema, korigera eran gitarrställning då armarna inte var i korrekt vinkel iförhållande till varandra, leverera en verbal mittbena om jag inte är nöjd med skoputsen osv osv.......

Tror jag hittat mitt kall här i livet :D

Du låter som min lillebror. Han är på ubåt.

Tro inte att du slipper undan, vi flyttar turneringen till september! :mattias

:krama Ha så trevligt, skönt och roligt nu och akta dig för turisterna.

Tyvärr förknippar jag bara ön med jobb. Men jag har bara ca 15 min till Ringen från hamnen i Slite och det är inte så illa.
Nästa vecka ska jag hoja lite runt Claipeda och skrämma slag ur Baltryssarna:)

Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
:rofl Jag körde (eller rättare sagt puttrade runt med) en HÅÅDEEEE på GOKARTBANA igår! :D Snacka om jättebautamegamonster, ca 3 ggr tyngre än min lilla Husabitch och ungefär 20 pållar mer på bakhjulet. Nervöst/hysteriskt asgarvande rullade jag ut ur depån och skrapade fotplattor vare sig jag ville eller inte.

(jag gjorde det bara för att vår kassör och HÅÅDEEns ägare inte provade att köra bitchen annars, men det är inte så dumt att ta reda på vad en del deltagare släpar omkring på på kurserna faktiskt...)

Och nej, jag blev INTE sugen på en egen, men Bellman hade dragit igång stereon så jag cruisade runt till Dire Straits och Jerry Williams bakom fiskebåtsdunkandet och skrapet. :yoparty

Edit: Och nu vet jag att det var en FLHTCU Ultra Classic Electra Glide. :rolleyes:

Last edited:

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Ha ha ha!

Vad betyder FLHTCU då? Förbannat Löjlig Harley Tourar Cartbana Urkasst?

Grät ägaren blod sen när du slipat in fotplattorna till rena Gilette rakhyvlarna?

jdy

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2008
Hoj
KTM 660 -05
Klart att jag vill vara med i turneringen!!
Jag var ute och åkte lite idag med två sådana där typer som måste skruva var 5:e timme(husa ägare)...stackars dom. Varför köper dom inte en riktig hoj istället:tungan

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ha ha ha!

Vad betyder FLHTCU då? Förbannat Löjlig Harley Tourar Cartbana Urkasst?

Grät ägaren blod sen när du slipat in fotplattorna till rena Gilette rakhyvlarna?
:D Han kör på rätt duktigt med den där själv och är inte allt för rädd om fotplattorna. Som tur är. :gnissla Men om jag ska välja mellan Electra Glide, Husa och Gixxer på gokartbanan, så är INTE HÅÅDEEEn mitt förstaval direkt. :näsblod

Får se om det dyker upp någon bild, jag klev av motarden till HÅÅDEEn, vilket tydligen resulterade i att jag körde monstermaskin med motardstuk, armbågar upp och ut. :va Kan inte ha sett annat än urknäppt ut. :tuttar

Jag var ute och åkte lite idag med två sådana där typer som måste skruva var 5:e timme(husa ägare)...stackars dom. Varför köper dom inte en riktig hoj istället:tungan
Du vet, en del tycker det är värt ett par oljebyten för att slippa åka buss... :arsele

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Hur fan vågar du bara sätta dig på en sån pråm och sedan fälla upp stödet????

Skulle jag göra det för att sedan tappa balansen skulle ju det 300kg-monstret snäppa av lilla späda mig mitt lårben i åtta delar...... :kryckor

Fast vid närmare eftertanke kanske det inte är en dum idé, semsterdagarna byts snabbt ut mot sjukdagar plus att på akuten finns det snygga syrror, det kommer jag ihåg sedan min praktik :kär

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Hur fan vågar du bara sätta dig på en sån pråm och sedan fälla upp stödet????
Jo förstår du, sätta sig var iofs ett problem, men när väl tunggumpen hade satt sig tillrätta i den fåtöljliknande sadeln så satt man liksom fastsugen där. :D Problemet var bara att jag inte nådde att fälla upp stödet själv, så det fick jag hjälp med. :rolleyes:

Snygga syrror vet jag inget om, jag går inte igång på samma saker som du och om jag hade tappat 300+ kg kråmpråm tror jag att jag hade haft annat att fundera över än om de hade schyssta rattar på akuten. :3freak

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Vem är det som har en vit KTM RC8 i staun eller iaf i området? Mötte en idag när jag var på väg från Kristianopel mot Fågelmara. Runt 19:15 - 19:30 Sen mötte jag han igen i Torhamn vid affären där han stod still å förmodligen micklade med mobilen. Tid ca 19:45. Alltså alldeles nyss. Hade tyvärr inte tid å stanna pga att jag nu ska iväg en sväng med familjen.

Nån som vet?

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Teejay brukar ju vara i området ibland, har ju varit med ibland då vi fortfarande körde hoj (typ två år sedan det var aktivitet i denna staden, dock vet jag att en annan från SMR nyligen köpt hoj samt att en från RP är sugen på en Husa :yoparty )
http://www.sporthoj.com/forum/member.php?action=getinfo&u=21736

Är det någon härinne som vill följa med på SuperMoto-tävling i Kalmar på söndag den 27:e????
Jag kommer att köra upp så platser finns i bilen för dom som är sugna......

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=184110&highlight=kalmar

Last edited:

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Vem är det som har en vit KTM RC8 i staun eller iaf i området? Mötte en idag när jag var på väg från Kristianopel mot Fågelmara. Runt 19:15 - 19:30 Sen mötte jag han igen i Torhamn vid affären där han stod still å förmodligen micklade med mobilen. Tid ca 19:45. Alltså alldeles nyss. Hade tyvärr inte tid å stanna pga att jag nu ska iväg en sväng med familjen.

Nån som vet?

Tror jag såg samma kille för en liten stund sen här i Ronneby, första gången vid rondellen vid resecentrum sen vid torget, där vid turistbyrån/gatan som contan ligger på :gnissla Satan va snygg RC8 va IRL :Bugar

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin