Karlskrona

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Från och med idag heter detta märke numera SLYNABERG och inget annat..... :huvet

...
Har ju själklart lyckats blåsa en kolvring........ Förlåt Yasha, jag ska aldrig mer komma nära henne, jag lovar..... :gnissla
Du, det är nog inte så farligt och jag är glad att du iaf fick 2 av de 3 bokade dagarna på bana. Utan bitchen hade du ju inte kunnat köra nå'n av dem. :pannkyss

Jag ska inspektera henne och tid är redan beställd hos min Husamek om det är så att du faktiskt slitit ut henne. :D Det märkliga är att jag är lite förundrad över hur du lyckats slita ut en kolvring, med tanke på att hon gått max 40 timmar efter det senaste bytet, men vi har ju konstaterat att du verkar ha talang för att döda Husor. :tungan

Jag hade iofs tänkt köra gokartbana med henne i helgen, men det verkar jag ju få låta bli. :rolleyes: Jag som inte gillar att köra sporthoj på miniarenorna, men nu får jag bekänna färg inför deltagarna. Rörken/Rörberg here we come, jag och Elefanten! :arsele

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Några smakprover från dagen:

BILD1: Manolo på väg att göra av med lite puck
BILD2: Hon som ligger först hade en kropp som passade i skinställ, därav 7 grabbar bakom.. :D
BILD3: Jag och bitchen i Liton
BILD4: Manolo visar Hittebarn vad han tycker och tänker

Bifogat

• IMG_7187.jpg
    IMG_7187.jpg
    188.9 KB · Visningar: 47
  • IMG_7188.jpg
    IMG_7188.jpg
    193.3 KB · Visningar: 68
  • IMG_7214.jpg
    IMG_7214.jpg
    204.4 KB · Visningar: 53
  • IMG_7228.jpg
    IMG_7228.jpg
    203.1 KB · Visningar: 62

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Hoppas ni hade kul den tid ni fick tillsammans iaf. :tungan Hon är inte till salu riktigt än, men du har ju fått receptet så du kan fixa en egen. :D

Jepp, är dock väldigt kluven....... fixa ihop hojen för att sedan sälja och köpa en nyare eller kitta upp denna helt och hållet. Lutar nog åt det sista då alla prylar mer eller mindre passar rakt av på årsmodellerna.

Visst är hon fin, är lite sugen på att tvätta av det sista men jag tänkte du skulle få se med egna ögon var hon svettas ur sig lite olja.

Manolo

Full Throttle
Gick med
5 Mar 2007
Hoj
Hojlös
Då har man bockat av en bana till. Knutstorp var en riktigt rolig bana. :yoparty
Jag måste säga att det var bra instruktörer också, fick ett par bra tips under andra dagen. Jag bad en av instruktörerana kolla på hur man körde och efter passet så gav han mig ett par kanon tips att jobba med.
Men fy fan vad det känns i kroppen idag!!!!
Och nästa gång ska jag fan ha solskyddskräm med mig, fan vad man har brännt sig i nacken och i ansiktet!:brinnerup (fick köra med buffa hela andra dagen pga nacken)

Jag säger bara bild 25 & 45 på toksurfa!!!:tuttar

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Jag säger bara bild 25 & 45 på toksurfa!!!:tuttar

Njaaa, vet inte om jag håller med dig där riktigt..... är du riktigt säker på dom siffrorna eller är det så att du fiskar på andra sidan bäcken :D

...... kunde inte låta bli :arsele

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Ja jävlar vad kul det var. Synd att du missade dag nr 2 Frisen. Men kommer väl fler rundor till någon motorbana. Anderstorp har i början på augusti...

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Nää ny tycker jag du är gnällig... :tungan
Ja, okej då... liiiite. :rolleyes: Min road trip började i torsdags, 38 mil till Kinnekulle, heldag på banan på fredagen och så 40 mil till upp till Gävle. Kurs på gokartbana på lördagen, ner till Uppsala idag, söndag morgon, kurs på gokartbana till 14 och så ner till Karlskrona. I runda slängar 150 mil i bilen och några mil på hoj. Märklig helg, vill inte så gärna göra om den. Inte på det här sättet iaf. :gnissla

Vet ni att Karlskrona ligger i världens ände?!? :va :arsele

Nu är hojarna hemma iaf. Och jag med. Ett par dagar... Knutstorp på torsdag nästa anhalt. De påstår att jag måste jobba de där dagarna emellan. Frisen har redan mobbat mig för det, så sparka på en som ligger bara. Gör det. :huvet

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
De påstår att jag måste jobba de där dagarna emellan. Frisen har redan mobbat mig för det, så sparka på en som ligger bara. Gör det. :huvet

Till råga på allt så har du väl bara fyra veckors semster när det väl är dags, eller hur..... :D

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Påminnelse 17/7 O'Learys

Vill bara påminna er om att jag bokat bord på O'Learys den 17/7 kl.19

Det är Guitar Hero-SM och lite blandat lajvröj den är kvällen och eftersom jag är sjukt impad av de som kan spela GH på nivåerna Hard och Expert, måste jag bara dit och kolla.

Jag har bokat bord för 10, den som vill får gärna hänga på, jag fyller på med folk från jobbet om vi inte blir 10 hojåkare och självklart tar ni med sambo/fru/flickvän/pojkvän/make/partner eller vem det nu är ni föredrar att ta med som sällskap om vi andra inte duger. :D

Än så länge verkar det bara vara jag och Frisen som är på. 10 dagar kvar.

fzrjonte

Ny medlem
Gick med
12 Jan 2005
Hoj
Honda CR 125 -99, CBR 954 -02, Yamaha FZR 600 -93
Vill bara påminna er om att jag bokat bord på O'Learys den 17/7 kl.19

Det är Guitar Hero-SM och lite blandat lajvröj den är kvällen och eftersom jag är sjukt impad av de som kan spela GH på nivåerna Hard och Expert, måste jag bara dit och kolla.

Jag har bokat bord för 10, den som vill får gärna hänga på, jag fyller på med folk från jobbet om vi inte blir 10 hojåkare och självklart tar ni med sambo/fru/flickvän/pojkvän/make/partner eller vem det nu är ni föredrar att ta med som sällskap om vi andra inte duger. :D

Än så länge verkar det bara vara jag och Frisen som är på. 10 dagar kvar.

Är lite sugen på att men vågar inte boka än...

Var du ute idag efter regnet och körde förbi rödeby? Jag hörde någon som kopplade upp sin hoj där, var det du??

Koppla gör jag alltid när jag växlar:va :rolleyes:

Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Är lite sugen på att men vågar inte boka än...

Det är lugnt, du hänger me dom du kan.

Jag var lite sugen att plocka ut hojen och köra lite nu, men Frisen säger att jag inte får ta ut den lilla svarta som han ser ut nu. Hojen är så skitig att Frisen skäms för att känna mig. :rolleyes:

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Jag var lite sugen att plocka ut hojen och köra lite nu, men Frisen säger att jag inte får ta ut den lilla svarta som han ser ut nu. Hojen är så skitig att Frisen skäms för att känna mig. :rolleyes:

Jag VET att du kommer att fixa elefanten imorgon, du kommer att krypa till korset.

Själv rev man det sista idag och påbörjade operation rengöring. Fy f*n vad det finns skit överallt så fort man skruvar bort något.

Bifogat

• IMG_7321.jpg
    IMG_7321.jpg
    192.5 KB · Visningar: 45

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Jag VET att du kommer att fixa elefanten imorgon, du kommer att krypa till korset.
:huvet

Da Fris skrev:
Själv rev man det sista idag och påbörjade operation rengöring. Fy f*n vad det finns skit överallt så fort man skruvar bort något.

Du är knäpp på riktigt. Allvarligt. Har du provat med piller? :tungan
Glöm bara inte återfettning av lager och annat, en del glömmer så'nt och det blir ju inte så bra... :gnissla

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0