Karlskrona

Jocke K

Glad Medlem
Gick med
10 May 2004
Hoj
R1 06 & R6 00
Tror jag såg Jocke K o nån till ute å köra när man väntade på bussen i söndags. Var nån röd zx9r som snurrade omkring lite oxå. Kul å se lite hojar...

Jo det stämmer, jag körde en runda i söndags i sällskap med en R6a.
Hur står det till med dig nu för tiden?
Du har lite prylar i mitt garage, Hör av dig.

CAS

Tough People Never Die
Gick med
10 May 2006
Hoj
R1
Sett en del ute nu i dagarna. Finns det planerade körningar eller är det bara random? ^^

TOK

hobbyåkare
Gick med
24 Aug 2004
Hoj
gixxer 1000 k6
Någon som ska åka hojj till helgen. Är bara tillfälligt nere i karlskrona och vet inte några bra vägar.

Om det blir bra väder i helgen tänkte jag att man skulle ta sig en tur för att lära känna karlskronas riktiga vägar?

nån som är sugen?

hawkins31

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
Saknar hoj
Någon som ska åka hojj till helgen. Är bara tillfälligt nere i karlskrona och vet inte några bra vägar.

Om det blir bra väder i helgen tänkte jag att man skulle ta sig en tur för att lära känna karlskronas riktiga vägar?

nån som är sugen?

Jag e också ny på vägarna i Karlskrona tyvärr kan jag inte följa med ihelgen, men jag kan rekommendera en väg jag just har upptäck en riktigt schysst. Den går från jakobstorp till ronneby. Använd eniro eller något om du inte har en karta.

Nu har du ett tips iaf att bilda dig en uppfattning om!
Kör hårt!

Jonas A

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2006
Hoj
XJ 750 -82 GRC rsr -03 DM 1 -01 Kina Grc kopia -05 o så en 50cc "Dino" -04 till kidsen
Om det är någon som funderar på att åka en runda Söndagen den 19/7 så kör vi tävling med minimoto På Skogstorps motorbana i Kalmar (gokartbanan) som ligger på kläckebergavägen (vid flyget).

Ta gärna en tur o kolla på dom små racemaskinerna, serveringen är öppen o det är fri entre...vi tränar också på lördagen mellan 13:00-18:00

Mvh Jonas Ordf Kalmar MK:s RR-sekton

Roosterman

Burner... Roosters MCC
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
Honda VFR800-01 + Kawa KLX650R-99 + Kawa Z1000-03
För er som är intresserade av kurviga vägar så går Tupprundan av stapeln nu på lördag 8/8 med start o målgång i Torsås, på torget där. Starttid är mellan 11-13. Startavgift är 50pengar o då ingår en fika på en av kontrollerna..

/Rooster

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Nu är det snart vinter. Nån som behöver en plats att förvara sin båge på under vinterdvalan?

Kan ordna 5 platser. Rosenholm.

Spoox

Race till death or die behind!
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
KTM 690 SM -07 Limited Edition
Någon som kör någon slags båge i Karlskrona alls nu för tiden eller?

Farbrordane

Who wants to live forever
Gick med
8 Sep 2005
Hoj
Transalp -87
Jag flyttar tillbaka till staun med min ninja 900 nästan helg så är det någon som vill ut å åka är det bara att säga till

mada

Medlem
Gick med
15 Jan 2004
Hoj
KTM 690 Duke R 11, 950 SE 06
Såg att man verkar ha flyttat trafikskolornas övningsplats på Verkö (ABB parkeringen), nån som vet om de flyttat ngn annanstans? Tyckte Verkö var ganska bra för div "teknikövningar" men nu är det massa bråte ivägen...
Tips på andra avskilda platser är också av intresse.

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Såg att man verkar ha flyttat trafikskolornas övningsplats på Verkö (ABB parkeringen), nån som vet om de flyttat ngn annanstans? Tyckte Verkö var ganska bra för div "teknikövningar" men nu är det massa bråte ivägen...
Tips på andra avskilda platser är också av intresse.

Ligger numera i Ronneby :gnissla

I skogen är det mycket teknikträning, välkommen :D

Spoox

Race till death or die behind!
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
KTM 690 SM -07 Limited Edition
Najs, verkar vara endel som kör motard nu med. Ngn organiserad körning på G eller när ska vi boka in?

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin