Karlskrona

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Jag lider med dig:rolleyes:

Nja, kanske inte riktigt...:)

Hoppas bara skrället kommer så fort det kan, sommaren blir lång undrar hur ditt system låter? Vi kan ju provmontera på min:D

Ha det

:FU

Ja fan, nu får det vara nog med förseningar! :huvet
Att det låter gott är jag övertygad om. Yoshi är ett säkert kort.
Mer intressant är hur många instängda pållar man kan
rädda ur fångenskapen. KN filtret var tydligen samma som till R1000K5/K6
så det har jag åxå ett och PC´n förväntas levereras inom 3 veckor.

Hoppas på xtra många bångstyriga pållar som man inte är jävel till att hantera ordentligt... :D :yoparty

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Jaha, då var 100mila servicen bokad. Fick bli Ronneby när jag ändå är nere i krokarna.

Vilka skall köra i helgen då? Jag har lite tid över på Lördag och Söndag. Skicka PM här, skriv på RP eller kolla av mitt nummer med Jeppe.

Har inte wheelat så mycket ännu, mest lite växlingswheelis från 1:an och från 2:an. Men, när man väl är nere hos grabbarna wheelie i Karlskrona så får man väl öva loss...

Jonas A

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2006
Hoj
XJ 750 -82 GRC rsr -03 DM 1 -01 Kina Grc kopia -05 o så en 50cc "Dino" -04 till kidsen
Några av er alla från Karlskrona som kör minimoto o var i så fall? Finns det något lämpligt ställe där man kan köra en stund ibland utan att störa för många i omgivningen?

fzrjonte

Ny medlem
Gick med
12 Jan 2005
Hoj
Honda CR 125 -99, CBR 954 -02, Yamaha FZR 600 -93
Jaha, då var 100mila servicen bokad. Fick bli Ronneby när jag ändå är nere i krokarna.

Vilka skall köra i helgen då? Jag har lite tid över på Lördag och Söndag. Skicka PM här, skriv på RP eller kolla av mitt nummer med Jeppe.

Har inte wheelat så mycket ännu, mest lite växlingswheelis från 1:an och från 2:an. Men, när man väl är nere hos grabbarna wheelie i Karlskrona så får man väl öva loss...

Söndag e jag på en liten runda, tid å plats å jag e där.

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Anderstorp??

Anderstorp nästa helg??? RR där ju, gratis inträde. Perfekt om man ska shoppa däck oxå

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
Anderstorp nästa helg??? RR där ju, gratis inträde. Perfekt om man ska shoppa däck oxå

Det låter ju inte helt odåligt precis. Kanske man skall ta och satsa på, men Bike dagarna är nästa helg. Iofs kan man ju missa lite Bike dagar för en åktur mot Anderstorp. Mmm, hjälp mig lite geografiskt, vet att jag kört förbi Anderstorp massor med gånger, ligger nära Gislaved har jag för mig. Men jag kommer inte på det nu. Kör man från Karlskrona räknat, till Växjö, sen kör man västerut mot Halmstad istället för norrut mot Jönköping. Hmm, eller?

Ja, ja, nu skall jag äta Äppelpaj med vaniljsås :tungan

Fritte.

S.M.R
Gick med
12 Oct 2005
Hoj
r1
För den som vill hänga med o köra hoj på lördag kan hålla sej vid torget runt 14:00, för då drar vi en runda:tummenupp

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Det låter ju inte helt odåligt precis. Kanske man skall ta och satsa på, men Bike dagarna är nästa helg. Iofs kan man ju missa lite Bike dagar för en åktur mot Anderstorp. Mmm, hjälp mig lite geografiskt, vet att jag kört förbi Anderstorp massor med gånger, ligger nära Gislaved har jag för mig. Men jag kommer inte på det nu. Kör man från Karlskrona räknat, till Växjö, sen kör man västerut mot Halmstad istället för norrut mot Jönköping. Hmm, eller?

Ja, ja, nu skall jag äta Äppelpaj med vaniljsås :tungan

Här har du Vägbeskrivning

Kanske det kanske.

Last edited:

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Fan är du kvar i K-na?

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
Ja e på en runda i helgen oxå... Lobo när var det din hoj skulle komma?

Men shit Lobo Gixxer har du inte fått din cykel än? Hoppas du bokat tid för 100mila service, kan säga att K7 äter mil.

Hoppas vi kan bli ett gäng. Lördag är bäst för mig, någon annan får bestämma tiden.

Kör fortfarande med originalsystem:rodnar

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hämtar hem hojen idag :yoparty

100 mila servicen har jag blivit lovad att dom tar direkt när jag ringer. Oavsett när det blir.

Tyvärr ingen körning för mig imorgon eftersom man har blivit vald till Gudfader för andra gången... (ska på dop alltså)

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
Hämtar hem hojen idag :yoparty

100 mila servicen har jag blivit lovad att dom tar direkt när jag ringer. Oavsett när det blir.

Tyvärr ingen körning för mig imorgon eftersom man har blivit vald till Gudfader för andra gången... (ska på dop alltså)

Äntligen, grattis gubben. Och grattis till gudfaderposteringen, trist bara att jag inte får åka med dig på lördag dock.

Vad du än gör, håll dig borta från C-läget bara sååå slött:näsblod

Alla ni andra. Hittade denna, kanske ka vara roligt!

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=152940

Vad säger ni?

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Äntligen, grattis gubben. Och grattis till gudfaderposteringen, trist bara att jag inte får åka med dig på lördag dock.

Vad du än gör, håll dig borta från C-läget bara sååå slött:näsblod

Alla ni andra. Hittade denna, kanske ka vara roligt!

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=152940

Vad säger ni?

9:00 kalmar, låter inte det lite väl tidigt? 12:00 torget låter bättre. Skönt med hoj nu äntligen Lobo

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM