Karlskrona

Tid och plats för sammanslagning på lördag så vi kan ut å busa lite.
OM vädret tillåter förståss.

Men för er som är intresserade blir det fest hos spinnanders runt 18 tiden på lördagskvällen, givetvis utgång på staun senare.

Har ju mob nr till några av er så jag messar exakt tid och plats när det närmar sig "partytime"

Ni som kommer, kommer ni andra får stanna hemma..... :D

Låter det intressant?

Da Fris skrev:
:va Håller med dig där Lobo, har ju läst liiite värre trådar men visst, då är det ju gullegänget som piskar någon bult hit och dit. Hoppas på gängpaj kan man ju alltid göra... :D

Ja, jag fattar då inte vad det var för nåt i tråden som var så brutalt otäckt så att man var tvungen att stänga den?!?! :confused: :va

Vi kan väl ta mitt på Dagen/eftermiddagen så alla hunnit vakna och nyktra till, så vad sägs om 14:00 gott folk!?

hittebarn skrev:
enligt smhi ska d inte vara något regn iaf till helgen... bara lite på söndag... så lördagen verkar räddad

Ja just det, jag tyckte det var du....

Då får det bli lite åka på lördag då....
Får nya däck på måndag så det gamla måste ju..................

1400 låter bra

hittebarn skrev:
men fan...vill ju se sunes show... den e ju vid 11:30. inga fler som ska se den???
Jo det är självklart samt det är lika självklart att lillgrabben skall med. Jag menar, han är ju ändå 6 veckor har redan varit på Nivå 3 ggr, Automek 1 gång samt en flyguppvisning med Ramse i Gripen. OCh NEJ, jag påverkar inte min sons framtida fritidsnöjen.... :D

Bifogat

• Hugo.jpg
    Hugo.jpg
    25.7 KB · Visningar: 43
Da Fris skrev:
Jo det är självklart samt det är lika självklart att lillgrabben skall med. Jag menar, han är ju ändå 6 veckor har redan varit på Nivå 3 ggr, Automek 1 gång samt en flyguppvisning med Ramse i Gripen. OCh NEJ, jag påverkar inte min sons framtida fritidsnöjen.... :D

Du har ju guldläge ju. Får skaffa en gocart till lill-fris om han ska bli F1 förare, alt en minimoto till han om han ska bli motoGP förare. Eller hockeyspelare där ligger det oxå stora pengar, så att ens avkomma kan försörja en när man blir gammal. Men Sunes show är ju bara 30min.

hittebarn skrev:
Du har ju guldläge ju. Får skaffa en gocart till lill-fris om han ska bli F1 förare, alt en minimoto till han om han ska bli motoGP förare. Eller hockeyspelare där ligger det oxå stora pengar, så att ens avkomma kan försörja en när man blir gammal. Men Sunes show är ju bara 30min.
MiniMoton finns redan, problemet är bara att när det är dags för honom att använda den tror jag pappa och hans kompisar redan sett till att den är helt slutkörd. En rolig leksak det där... :D

Da Fris skrev:

Vänta bara tills han skriker att han ska åka mc så fort ni bara svänger upp på uppfarten........jag hör ständigt 3 sådana röster skrika i kör. I och för sig ganska härligt tjat.

Da Fris skrev:
MiniMoton finns redan, problemet är bara att när det är dags för honom att använda den tror jag pappa och hans kompisar redan sett till att den är helt slutkörd. En rolig leksak det där... :D

På tal om minimoto, har funderat lite. Bra ställen å köra på... ASPÖ... finns ju även en tennisbana där man kan köra lite på. Minin kan man ju ta i baksätet å sen parkera nere vid aspö-pråmen. Så har man en hel del asfalt å leka på. Dom e väl inte så dyra heller...

Jag har hört nåt om att träffas 10:30 nånstans? Sweppe´s förslag tror jag.
Nån som vet nåt mer?

Sen undrar jag vilka som tänker behaga dyka upp hos spinnanders runt 18 tiden? :fyllisar :yoparty :fyllisar

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick