Karlskrona

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Tid och plats för sammanslagning på lördag så vi kan ut å busa lite.
OM vädret tillåter förståss.

Men för er som är intresserade blir det fest hos spinnanders runt 18 tiden på lördagskvällen, givetvis utgång på staun senare.

Har ju mob nr till några av er så jag messar exakt tid och plats när det närmar sig "partytime"

Ni som kommer, kommer ni andra får stanna hemma..... :D


Låter det intressant?
 

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
I framtiden igen...
enligt smhi ska d inte vara något regn iaf till helgen... bara lite på söndag... så lördagen verkar räddad
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Da Fris skrev:
:va Håller med dig där Lobo, har ju läst liiite värre trådar men visst, då är det ju gullegänget som piskar någon bult hit och dit. Hoppas på gängpaj kan man ju alltid göra... :D

Ja, jag fattar då inte vad det var för nåt i tråden som var så brutalt otäckt så att man var tvungen att stänga den?!?! :confused: :va
 

Asfaltbarn

*Fartberoende*
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Malmö
Hoj
Honda CBR 1000 F -95
Vi kan väl ta mitt på Dagen/eftermiddagen så alla hunnit vakna och nyktra till, så vad sägs om 14:00 gott folk!?
 

fzrjonte

Ny medlem
Gick med
12 Jan 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
Honda CR 125 -99, CBR 954 -02, Yamaha FZR 600 -93
hittebarn skrev:
enligt smhi ska d inte vara något regn iaf till helgen... bara lite på söndag... så lördagen verkar räddad

Ja just det, jag tyckte det var du....

Då får det bli lite åka på lördag då....
Får nya däck på måndag så det gamla måste ju..................

1400 låter bra
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
hittebarn skrev:
men fan...vill ju se sunes show... den e ju vid 11:30. inga fler som ska se den???
Jo det är självklart samt det är lika självklart att lillgrabben skall med. Jag menar, han är ju ändå 6 veckor har redan varit på Nivå 3 ggr, Automek 1 gång samt en flyguppvisning med Ramse i Gripen. OCh NEJ, jag påverkar inte min sons framtida fritidsnöjen.... :D
 

Bifogat

  • Hugo.jpg
    Hugo.jpg
    25.7 KB · Visningar: 43

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
I framtiden igen...
Da Fris skrev:
Jo det är självklart samt det är lika självklart att lillgrabben skall med. Jag menar, han är ju ändå 6 veckor har redan varit på Nivå 3 ggr, Automek 1 gång samt en flyguppvisning med Ramse i Gripen. OCh NEJ, jag påverkar inte min sons framtida fritidsnöjen.... :D

Du har ju guldläge ju. Får skaffa en gocart till lill-fris om han ska bli F1 förare, alt en minimoto till han om han ska bli motoGP förare. Eller hockeyspelare där ligger det oxå stora pengar, så att ens avkomma kan försörja en när man blir gammal. Men Sunes show är ju bara 30min.
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
hittebarn skrev:
Du har ju guldläge ju. Får skaffa en gocart till lill-fris om han ska bli F1 förare, alt en minimoto till han om han ska bli motoGP förare. Eller hockeyspelare där ligger det oxå stora pengar, så att ens avkomma kan försörja en när man blir gammal. Men Sunes show är ju bara 30min.
MiniMoton finns redan, problemet är bara att när det är dags för honom att använda den tror jag pappa och hans kompisar redan sett till att den är helt slutkörd. En rolig leksak det där... :D
 

#78#

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2004
Ort
Blekinge
Hoj
Blade
Da Fris skrev:
Jo det är självklart samt det är lika självklart att lillgrabben skall med. Jag menar, han är ju ändå 6 veckor har redan varit på Nivå 3 ggr, Automek 1 gång samt en flyguppvisning med Ramse i Gripen. OCh NEJ, jag påverkar inte min sons framtida fritidsnöjen.... :D

Vänta bara tills han skriker att han ska åka mc så fort ni bara svänger upp på uppfarten........jag hör ständigt 3 sådana röster skrika i kör. I och för sig ganska härligt tjat.
 

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
I framtiden igen...
Da Fris skrev:
MiniMoton finns redan, problemet är bara att när det är dags för honom att använda den tror jag pappa och hans kompisar redan sett till att den är helt slutkörd. En rolig leksak det där... :D

På tal om minimoto, har funderat lite. Bra ställen å köra på... ASPÖ... finns ju även en tennisbana där man kan köra lite på. Minin kan man ju ta i baksätet å sen parkera nere vid aspö-pråmen. Så har man en hel del asfalt å leka på. Dom e väl inte så dyra heller...
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Jag har hört nåt om att träffas 10:30 nånstans? Sweppe´s förslag tror jag.
Nån som vet nåt mer?

Sen undrar jag vilka som tänker behaga dyka upp hos spinnanders runt 18 tiden? :fyllisar :yoparty :fyllisar
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top