bamsefar
förvirrad???jag med
spinnanders skrev:2074410jävlar vilka påhopp man fick här då![]()

spinnanders skrev:2074410jävlar vilka påhopp man fick här då![]()
Da Fris skrev:2074453Jepp, tills jag insåg att det var min tur att diska....... "Älskling, mår liiiiiiiite dåligt nu, sätter mig vid datorn istället...."
Faan du skulle ju diska i söndags din lille smitare![]()
Skall ta upp det här med din chef (sambo) att du bör klara av din sysslor hemma innan du får gå ut![]()
Klart jag körde hoj till jobbet, nu har ju säsongen börjat på allvarbamsefar skrev:2075637ska aldrig hända mer
satan va vi ska GAAAASA HELVETE i eftermidda.taggad nu...körde du till jobbet i morse???
skrapade satan på rutorna på ådi..
Kanske liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite för dyrtLobo Gixxer skrev:2076010Kolla vilken jävla dunderoptimist!
Vad fan säger man???
http://www.blocket.se/vi/7825856.htm?ca=22_s
En riktig höjdare i blocketvärlden faktiskt.
spinnanders skrev:2075999Klart jag körde hoj till jobbet, nu har ju säsongen börjat på allvar![]()
spinnanders skrev:2076023Kanske liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite för dyrt![]()
ähh,häng på nu chirre.Chirre skrev:2076158Vet inte om jag kör in till Kna, mina leder brakar väl ihop innan Listerby![]()
det gick bra med däcket hörde jag???satan visste inte att det va 190 sula.det ville juh jag haBlade 4-ever skrev:2076145Cool! Tar med mig dina feta blåa dioder i eftermiddag då chirre![]()
iiiinte alls avundssjuk.mitt ligger på sista versen oxå...ähhhh.får väl ta o skrapa av spinnepinnes kåpor o limma dit mitt gummiBlade 4-ever skrev:2076264Jepp, finfint med däcket. Kalasnöjd, tackar ödmukast för kontakten![]()
190 nja, hellre 180 så det går att svänga ordentligt. Mjukt o fint var det iallafall, lär ryka som aldrig förr![]()
bamsefar skrev:2076281iiiinte alls avundssjuk.mitt ligger på sista versen oxå...ähhhh.får väl ta o skrapa av spinnepinnes kåpor o limma dit mitt gummi![]()
![]()
tittar upp o visslar*hittebarn skrev:2076332he he he bamsefar, det var lite ELAKT av dig å göra så mot stackars spinnis...
ska du med eller??hittebarn skrev:2076332he he he bamsefar, det var lite ELAKT av dig å göra så mot stackars spinnis...
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|