bamsefar
förvirrad???jag med
ska aldrig hända mer satan va vi ska GAAAASA HELVETE i eftermidda.taggad nu...körde du till jobbet i morse??? skrapade satan på rutorna på ådi..spinnanders skrev:2074410jävlar vilka påhopp man fick här då
ska aldrig hända mer satan va vi ska GAAAASA HELVETE i eftermidda.taggad nu...körde du till jobbet i morse??? skrapade satan på rutorna på ådi..spinnanders skrev:2074410jävlar vilka påhopp man fick här då
Da Fris skrev:2074453Jepp, tills jag insåg att det var min tur att diska....... "Älskling, mår liiiiiiiite dåligt nu, sätter mig vid datorn istället...."
Faan du skulle ju diska i söndags din lille smitare
Skall ta upp det här med din chef (sambo) att du bör klara av din sysslor hemma innan du får gå ut
Klart jag körde hoj till jobbet, nu har ju säsongen börjat på allvarbamsefar skrev:2075637ska aldrig hända mer satan va vi ska GAAAASA HELVETE i eftermidda.taggad nu...körde du till jobbet i morse??? skrapade satan på rutorna på ådi..
Kanske liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite för dyrtLobo Gixxer skrev:2076010Kolla vilken jävla dunderoptimist!
Vad fan säger man???
http://www.blocket.se/vi/7825856.htm?ca=22_s
En riktig höjdare i blocketvärlden faktiskt.
spinnanders skrev:2075999Klart jag körde hoj till jobbet, nu har ju säsongen börjat på allvar
spinnanders skrev:2076023Kanske liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite för dyrt
ähh,häng på nu chirre.Chirre skrev:2076158Vet inte om jag kör in till Kna, mina leder brakar väl ihop innan Listerby
det gick bra med däcket hörde jag???satan visste inte att det va 190 sula.det ville juh jag haBlade 4-ever skrev:2076145Cool! Tar med mig dina feta blåa dioder i eftermiddag då chirre
iiiinte alls avundssjuk.mitt ligger på sista versen oxå...ähhhh.får väl ta o skrapa av spinnepinnes kåpor o limma dit mitt gummiBlade 4-ever skrev:2076264Jepp, finfint med däcket. Kalasnöjd, tackar ödmukast för kontakten
190 nja, hellre 180 så det går att svänga ordentligt. Mjukt o fint var det iallafall, lär ryka som aldrig förr
bamsefar skrev:2076281iiiinte alls avundssjuk.mitt ligger på sista versen oxå...ähhhh.får väl ta o skrapa av spinnepinnes kåpor o limma dit mitt gummi
tittar upp o visslar* man ville juh dela med sighittebarn skrev:2076332he he he bamsefar, det var lite ELAKT av dig å göra så mot stackars spinnis...
ska du med eller??hittebarn skrev:2076332he he he bamsefar, det var lite ELAKT av dig å göra så mot stackars spinnis...
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|