Ska du redan sälja den !!!!!!!!!hittebarn skrev:ingen som e sugen på en 8hk vattenkyld minimoto?
hittebarn skrev:japp ska köpa cross... en fulqvarna
hittebarn skrev:jepp... efter jobbet
Händer inte så mycket, hojen avställd o ingen cross ännu, men fick till ett riktigt fylleras förra lördan! Varit o köpt ett redigeringsprogram till datorn så man kan klippa ihop dom bästa bitarna från det jag hann filma, få se om jag hinner få igång det i helgen. Vad gör du själv då, bor i skogen mest har jag hört?Fritte. skrev:haha de tycker ja. vad har du för dej pojk?
hittebarn skrev:så man får väl klämma in den mellan gixxern å forden som inte varit påställd sen 91
mrBandit skrev:Händer inte så mycket, hojen avställd o ingen cross ännu, men fick till ett riktigt fylleras förra lördan! Varit o köpt ett redigeringsprogram till datorn så man kan klippa ihop dom bästa bitarna från det jag hann filma, få se om jag hinner få igång det i helgen. Vad gör du själv då, bor i skogen mest har jag hört?
Va fan....ska du köra åådi??Fritte. skrev:Jo fan skogen e kul! bara köp en crossajävel.
Jag har me ställt av. har hittat en s4a o byta med, kan ju va kul.
spinnanders skrev:Dom har LOVAT fint väder på söndag, vilka är på att köra på söndag vid två tiden? Samlingsplats glassiären!!!!
Satan meeeee, jag löser nog det ändå, har ju ändå en farbror o en kusin som är polis...........Lobo Gixxer skrev:Du e fruktansvärt bakis då, inget gäsa för dig imorn!
spinnanders skrev:Satan meeeee, jag löser nog det ändå, har ju ändå en farbror o en kusin som är polis...........
hittebarn skrev:weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee var å hämtade min fulqvarna idag. e-reggad.... så bara å besiktiga å fixa en endurolicens å tuta å köra. lobo, ut å brumma lite snart?? den verkade gå jivla bra....
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|