Karlskrona

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
så man får väl klämma in den mellan gixxern å forden som inte varit påställd sen 91

mrBandit

S.M.R.
Gick med
14 Aug 2005
Hoj
Gixxer 1000 -04
Fritte. skrev:
haha de tycker ja. vad har du för dej pojk?
Händer inte så mycket, hojen avställd o ingen cross ännu, men fick till ett riktigt fylleras förra lördan! :fyllisar Varit o köpt ett redigeringsprogram till datorn så man kan klippa ihop dom bästa bitarna från det jag hann filma, få se om jag hinner få igång det i helgen. Vad gör du själv då, bor i skogen mest har jag hört? :D

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
hittebarn skrev:
så man får väl klämma in den mellan gixxern å forden som inte varit påställd sen 91

:lol :lol inga problem mannen
jag måste försöka få ut skiten som finns på
min plats så vi kan ställa hojarna bättre :tummenupp

Fritte.

S.M.R
Gick med
12 Oct 2005
Hoj
r1
mrBandit skrev:
Händer inte så mycket, hojen avställd o ingen cross ännu, men fick till ett riktigt fylleras förra lördan! :fyllisar Varit o köpt ett redigeringsprogram till datorn så man kan klippa ihop dom bästa bitarna från det jag hann filma, få se om jag hinner få igång det i helgen. Vad gör du själv då, bor i skogen mest har jag hört? :D

Jo fan skogen e kul! bara köp en crossajävel.
Jag har me ställt av. har hittat en s4a o byta med, kan ju va kul.
:fyllisar :fyllisar

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
fritte å burns å ni pågar som kör cross ibland, ingen av er som har en sådan ställning man hänger på dragkroken å hänger på crossen på???

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
01
Dom har LOVAT fint väder på söndag, vilka är på att köra på söndag vid två tiden? Samlingsplats glassiären!!!!

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
spinnanders skrev:
Dom har LOVAT fint väder på söndag, vilka är på att köra på söndag vid två tiden? Samlingsplats glassiären!!!!

Du e fruktansvärt bakis då, inget gäsa för dig imorn! :7peta

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee var å hämtade min fulqvarna idag. e-reggad.... så bara å besiktiga å fixa en endurolicens å tuta å köra. lobo, ut å brumma lite snart?? den verkade gå jivla bra....

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
hittebarn skrev:
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee var å hämtade min fulqvarna idag. e-reggad.... så bara å besiktiga å fixa en endurolicens å tuta å köra. lobo, ut å brumma lite snart?? den verkade gå jivla bra....

Jajamensan! Fan va kul! Blev det den vi snackade om eller?
Verkade allt ok på den? Saknades ju lite plast om jag inte minns fel.
Kirra licensen i januari, dom gäller på helårsbasis. Så löser du en nu för runt 1K så gäller den inte mer än dec ut.

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
japp d blev den fule... bara i med en lampa å få ner dB lite så ska den besiktigas. men ska få en sådan där man hänger bakpå dragkroken, får ev modifiera den lite först. så kan ja komma ut nån dag så kan vi kolla/prova lite

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha