hittebarn skrev:hehehe då ska vi sypa ner din lillebror då panos. 13år dax å lära sig, kan ta med lite ouzo. nä skojjar bara. rock on
hittebarn skrev:hehehe då ska vi sypa ner din lillebror då panos. 13år dax å lära sig, kan ta med lite ouzo. nä skojjar bara. rock on
Klart jag ska med Panos, vi får ju ta några ihop....Panos skrev:här ska det inte sypas ner Lillebror
Han ska inte bli nån odräglig lite sparv
spinnis: ska du med till gbg
hade vart kul o träffa dom som man inte träffat
spinnanders skrev:Klart jag ska med Panos, vi får ju ta några ihop....
Ja nu är det sålt, bara stövlarna kvar..... O vad schyst med fri birahittebarn skrev:sålt stället nu spinnis? har laddat upp ölförrådet till gtb-resan nu, kan föda hela bussen om d skulle behövas. hehe, ses å hörs
spinnanders skrev:Ja nu är det sålt, bara stövlarna kvar..... O vad schyst med fri bira
Panos, du ska väl inte fota på hemvägen det är ju då vi ska dricka lite (mycket menade jag nog)
Panos skrev:vi få se...är inte så glad för att dricka längre
Lobo Gixxer skrev:K L E N I S ! ! !
jodå spinnis du kan nog få köpa ett flak om du e snäll å äter din spenat varje dag å gör dina läxor. bara hojta till om du behöverspinnanders skrev:Ja nu är det sålt, bara stövlarna kvar..... O vad schyst med fri bira
Panos, du ska väl inte fota på hemvägen det är ju då vi ska dricka lite (mycket menade jag nog)
d e en lång dryg resa, lite öl gör att den inte känns lika lång baraPanos skrev:klen o klen...handlar inte om det, handlar om helt andra saker
hittebarn skrev:jodå spinnis du kan nog få köpa ett flak om du e snäll å äter din spenat varje dag å gör dina läxor. bara hojta till om du behöver
Tackar tackar, men jag tror jag håller mig till lite starkare varor,blir ju rätt nödig om man pimplar en massa bärs hela tiden, men du får gärna bjuda på en eller två.
Panos, ingen fara, du dricker ju med vänner...
hittebarn skrev:jodå spinnis du kan nog få köpa ett flak om du e snäll å äter din spenat varje dag å gör dina läxor. bara hojta till om du behöver
d e en lång dryg resa, lite öl gör att den inte känns lika lång bara
spinnanders skrev:Tackar tackar, men jag tror jag håller mig till lite starkare varor,blir ju rätt nödig om man pimplar en massa bärs hela tiden, men du får gärna bjuda på en eller två.
Panos, ingen fara, du dricker ju med vänner...
Lobo Gixxer skrev:Spill inte på fåraskinnet i år bara....mmmuuuaaahahahahah!!!!!!!!
hittebarn skrev:ska verkligen bli en upplevelse å åka med er alla galningar...
japp... värsta sorten, kan inte bli mkt roligare då juPanos skrev:vilka galningar...de e ju bara en lönnfet grek
och en massa bönder
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |