Panos
Advrider
Blade 4-ever skrev:Så när blir första riktigt stora feta körningen i k-na ? Syyyyyger så förbannat i hojtarmen nu
du är inte ensam om det
fan vill också köra
Blade 4-ever skrev:Så när blir första riktigt stora feta körningen i k-na ? Syyyyyger så förbannat i hojtarmen nu
patexxx skrev:Tack för erbjundadet. Har skickat ett Pm till Bamsefar angående förarbetet. Cykeln e ganska nerplockad nu så det är ett lysande tillfälle. E inte färgen ganska dyr eller är det att det inte går åt så mkt?
Instabil skrev:Det får dröja åtminstonde två veckor då jag har lite saker i garaget som jag inte kan flytta just nu.
Jo färgen är dyr räkna med 1000:- kr litern och sen skall du har en bra grundfärg.
Av någon konstig anledning så är mc färg väldigt tunn att spruta och man måste lägga många lager för att det skall bli ett bra djup i färgen, grundfärgen nästan bestämmer vilken ton det blir på topfärgen, sen skall du även ha klarlack. så jag skulle tro att hela färgkalaset inkl. förtunning, härdare, mm, kostar runt 4500-5000:- och jag kommer inte att spruta din a kåpor.... jag lånar ut platsen mot en bra wirre..
Panos skrev:du är inte ensam om det
fan vill också köra
kanske bammse kan få ett bra pris på färg åt dig .. och det var mest en gissning men det hamnar nog åt det hållet.patexxx skrev:4000-5000, mmmm trodde visserliggen att färgen skulle vara dyr, men... får typ fundera på det. E å andra sidan sugen att köpa en K4, 5 eller en r1 - 06. Har lagt ner så mkt pengar på min nuvarande R1 så det är nog det som e det största problemet.
Har skickat ett Pm till han så vi får se vad han säger om det. Men det var ju schysst att du kunde tänka dig att låna ut dit garage.Instabil skrev:kanske bammse kan få ett bra pris på färg åt dig .. och det var mest en gissning men det hamnar nog åt det hållet.
förarbetet e ganska drygt kan ja säga.. å du varför i hel-ete svarar du inte på någon av dina telefoner??patexxx skrev:Har skickat ett Pm till han så vi får se vad han säger om det. Men det var ju schysst att du kunde tänka dig att låna ut dit garage.
bamsefar skrev:du har pm
ogge18 skrev:Vafan är det med vädret i den här staun egentligen!?
Blir så jävla förbannad hehe... Någom som vet vart man byter däck billigast i Karlskrona??
//Oggland
Panos skrev:ute i det vilda tycker jag om vi ska grilla
Men vart? Vet jag inte!! Nån som har förslag
Spoox skrev:Tjenare,
kikar förbi lite här. Tänkte höra om det är någon av er som har koll på om de finns någon bra trafikskola här i karlskrona eller närheten som man kan ta mc kortet via, de flesta jag har varit i kontakt med tar ju ut sådan sa'tans priser för sina små "paket".. åke rman däremot till sthlm så kommer man ju hyffsat bra undan men vem vill upp dit om man absolut inte verkligen måste??
Panos skrev:fan vill också köra
patexxx skrev:4000-5000, mmmm trodde visserliggen att färgen skulle vara dyr, men... får typ fundera på det. E å andra sidan sugen att köpa en K4, 5 eller en r1 - 06. Har lagt ner så mkt pengar på min nuvarande R1 så det är nog det som e det största problemet.
Har du fått tag i ngn cykel än?. Passa på innan dom stiger i värde.
Lobo Gixxer skrev:För å göra det krävs en hoj...
Seså, slicka Majsan medhårs nu....
ta lite porriga bilder på dig själv å skicka till kärringen så får du lite respons...Panos skrev:hojar får man tag på....men saknar lite cash
mmmm....va gött
det har du gjort många gånger eller
näfan...nu har jag gjort mitt där, det är upp till dom
hittebarn skrev:ta lite porriga bilder på dig själv å skicka till kärringen så får du lite respons...
redan provat? lr gillar hon inte män??Panos skrev:hjälper inte
hittebarn skrev:redan provat? lr gillar hon inte män??
Lobo Gixxer skrev:Förmodar att du då varit i kontakt med Trossö Trafikskola, men vet iofs inte om dom har några små paketlösningar.
Annars har dom bra rykte om sig iaf.
hondendär skrev:whhhiiiiiii......här kommer jag, är ny men hoppas jag är välkommen i gänget ändå!
hondendär skrev:whhhiiiiiii......här kommer jag, är ny men hoppas jag är välkommen i gänget ändå!
vi tar dom tillsammans med mina kraschkåpor....patexxx skrev:Har skickat ett Pm till han så vi får se vad han säger om det. Men det var ju schysst att du kunde tänka dig att låna ut dit garage.
o whiiiii,här e juh jag.välkommen...hondendär skrev:whhhiiiiiii......här kommer jag, är ny men hoppas jag är välkommen i gänget ändå!
bamsefar skrev:vi tar dom tillsammans med mina kraschkåpor....
du medInstabil skrev:du har pm..
va det svart som ska blaskas på?inga probs...patexxx skrev:Har skickat ett Pm till han så vi får se vad han säger om det. Men det var ju schysst att du kunde tänka dig att låna ut dit garage.
bamsefar skrev:Jag har nog ingen telefon...eller nåt....
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|