du får gå ner å olla tanken lite...Panos skrev:2065298hehe
men nu står Rettan i ett varmt garage
Du skulle lämnat nycklen hos mig
du får gå ner å olla tanken lite...Panos skrev:2065298hehe
men nu står Rettan i ett varmt garage
Du skulle lämnat nycklen hos mig
hittebarn skrev:2065362du får gå ner å olla tanken lite...
det har han juh gjort på din....tror du han orkar komma så snarthittebarn skrev:2065362du får gå ner å olla tanken lite...
spinnanders skrev:2059335Ok, då säger vi 12 på lördag då...Hoppas vi har vädret med oss bara. Faan inga fler som är sugna?
Robban! Såg dig nog ute idag när du rastade hojen........
klart du får,mickeMr.Clean skrev:2066394Jag e på om jag får
jobbar du i eftermidda,eller ska vi ta en sväng framåt 15.00?har för mig att det ska klarna upp efter middaspinnanders skrev:2066524Cool avatar Bamse...
hehe tackar.gott folk.när man kommer upp i respektabel ålder så räknar man dagarna till pension.Chirre skrev:2066798Öhhh!!
Grattis Gubbe
bamsefar skrev:2066841hehe tackar.gott folk.när man kommer upp i respektabel ålder så räknar man dagarna till pension.
A faan, jobbar till halv fyra, sen ska ju kärringen ha sitt, får allt hålla mig till imorgon, hoppas bara vädret blir ok då.bamsefar skrev:2066558jobbar du i eftermidda,eller ska vi ta en sväng framåt 15.00?har för mig att det ska klarna upp efter midda
Tjena Gubbefar. Blir en rullstol i present nu då. Vi kanske kan ta en runda i eftermiddag. Febern e borta, bara jävligt förkyld så... Bara å ställa på å gå å hämta den.bamsefar skrev:2066558jobbar du i eftermidda,eller ska vi ta en sväng framåt 15.00?har för mig att det ska klarna upp efter midda
jo, nu e det bra med senan.lockade fram masken med äpplespinnanders skrev:2066933A faan, jobbar till halv fyra, sen ska ju kärringen ha sitt, får allt hålla mig till imorgon, hoppas bara vädret blir ok då.
Och du,ett stort grattis från mig. Hur är det me ryggen annars.......
ska o hämta ett skinnställ.ett ixs.det får väl bli en present till mig fr pojken.patexxx skrev:2066913Vad fick du i present, en Gixxer K6, eller kanske en bild på en, grattis i efterskott i alla fall
Chirre skrev:2066798
bamsefar skrev:2067013jo, nu e det bra med senan.lockade fram masken med äpple
ska o hämta ett skinnställ.ett ixs.det får väl bli en present till mig fr pojken.
Lobo Gixxer skrev:2067449
Vet inte om jag sagt det innan till dig men...zääätan i gätan vad läcker Rettan blir!
Nu vet man ju var fetelönen som en vild sjöman(rövare) som du inkasserar spenderas på då du lämnar di 7 haven...
Blade 4-ever skrev:2067462Ups, nu ska jag inte vara för neggo, för jag tycker det ser rätt snygg ut. Men det där stället hade jag inte gett till min värsta ovän, har dragit dit rätt ordentligt i ett exakt likadant och fiiiiiifaaaaaaan. Det var ju för fan inte en söm som var hel. Nä jeans har bättre hållfasthet i sina sömmar. (MYCKET bättre!) Nä nu ska jag inte vara mer neggo då juh Men kör inte över 40 km och vurpa definitivt inte.
Snart helg, hoppas på SOOOL
Edit: Har den äran förresten
Blade 4-ever skrev:2067462Ups, nu ska jag inte vara för neggo, för jag tycker det ser rätt snygg ut. Men det där stället hade jag inte gett till min värsta ovän, har dragit dit rätt ordentligt i ett exakt likadant och fiiiiiifaaaaaaan. Det var ju för fan inte en söm som var hel. Nä jeans har bättre hållfasthet i sina sömmar. (MYCKET bättre!) Nä nu ska jag inte vara mer neggo då juh Men kör inte över 40 km och vurpa definitivt inte.
Snart helg, hoppas på SOOOL
Edit: Har den äran förresten
Chirre skrev:2067546Jodå den blev rätt bra. Blev just klar med resten av poleringen.
Nya koppling/bromsgrepp och stålslangar kommer nästa vecka.
Detta är det sista jag gör på en sporthoj, sen blir det nya projekt.
Chirre skrev:2067556Men du vurpade ju tre gånger med ett IXS ställ.
Inte fick du väl ens ett litet skrubbsår?
Så himla kass är det nog inte, skinnet är tjockt som fan vilket gör att det är lite tyngre än andra ställ.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|