spinnanders skrev:2116823Ja prata kan du, men ok upp till bevis
Dr Gixxer skrev:2118233He he jag tycker du ska strunta i växlingen, kan bli lite väl bra ibland, som när en ur RP slog runt när han drog i tvåan nära balansen, och totalskrotade sin feta hoj
Växling är Dogge bra på som fan, men känns lite som yberkurs till en början.
Tänk på att Dogge kört cross sedan han drog sin första runk
Satsa på att lära dig komma till balansen på den växel du startar på, har man väl balansen behöver man inte växla utan kan ligga på samma växel.
ska först hitta balanspunkten för man e så satans flat.vågar juh för fan inte komma så högt.men igår gick det hyffsat(ibland)tror det berodde på däcket innan.kändes bättre nu. mycket lugnare uppgångDr Gixxer skrev:2118233He he jag tycker du ska strunta i växlingen, kan bli lite väl bra ibland, som när en ur RP slog runt när han drog i tvåan nära balansen, och totalskrotade sin feta hoj
Växling är Dogge bra på som fan, men känns lite som yberkurs till en början.
Tänk på att Dogge kört cross sedan han drog sin första runk
Satsa på att lära dig komma till balansen på den växel du startar på, har man väl balansen behöver man inte växla utan kan ligga på samma växel.
bamsefar skrev:2118328ska först hitta balanspunkten för man e så satans flat.vågar juh för fan inte komma så högt.men igår gick det hyffsat(ibland)tror det berodde på däcket innan.kändes bättre nu. mycket lugnare uppgång
äldre??kan juh för faen vara som en dålig far för en del här .vill inte bli äldre.det ska hända nuuuuuuuu.Chirre skrev:2118352Det kommer. Du måste bara bli lite äldre först
bamsefar skrev:2118360äldre??kan juh för faen vara som en dålig far för en del här .vill inte bli äldre.det ska hända nuuuuuuuu.
ok.känns tryggt.man har aldrig varit intresserad av sånt här innan.men i år så e det som om faen krypit i en.o har jag väl satt mig för en sak så....det vet du väl sen träningstiden... e nog lite otålig...Dr Gixxer skrev:2118369D händer till helgen, då ska du känan på balansen för första gången, när man väl är där så känns det utan tvekan, man känner det i hela hojen och kroppen.
spinnanders skrev:2119123Till oss som ska köra mc upp till Anderstorp på söndag så verkar vädret bli fint , enligt den rapport jag kollat på, men det kan ju alltid ändra på sig som vi vet, men vi får hålla tummarna. Hur många här är det som ska köra mc upp förutom mig om vädret blir hyfsat??
Panos min vän! Jag får gratulera till hojenPanos skrev:2119172Jag e på Überphett
Det vet du
spinnanders skrev:2119174Panos min vän! Jag får gratulera till hojen
spinnanders skrev:2119123Till oss som ska köra mc upp till Anderstorp på söndag så verkar vädret bli fint , enligt den rapport jag kollat på, men det kan ju alltid ändra på sig som vi vet, men vi får hålla tummarna. Hur många här är det som ska köra mc upp förutom mig om vädret blir hyfsat??
Panos skrev:2119172Jag e på Überphett
Det vet du
Chirre skrev:2119299
Va? Vilket väder har du tittat på?
Chirre skrev:2119348Ska du med?
Chirre skrev:2119299Har du köpt tillbaka samma hoj?
Lobo Gixxer skrev:2119326He he! Ja man får gratulera...igen!
Körkåt som aldrig förr va?
gratinerar,mannenPanos skrev:2119562Japp! Köpte tillbaka Überfightern
Jag sa till han som köpte den att om ''Om du ska sälja hojen så frågar du
mig först''....Och han kontaktade mig och så blev det affär.
Nöjd som f*n
Det vet du mannen
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras