Karlstad/Värmland

Tycker att solen kan steka på lite mer så att vi blir av med snön. Snart vår! :fakta
Någon som har tips om vägar att snurra runt på i närheten? :crash

nice tråd !! hur ligger vi till i karlstad (med omnejd), dags för premiäråk eller har någon lycklig redan kommit igång ?!

funderar själv på att testa långfredagsturen 29.e, men hade vart gött å få komma ut tidigare än så, om möjligt. någon som är sugen ?

Jag funderar på att ställa på Hyndan 25/3 för att vara redo för mc-kortegen 29/3. Problemet är bara att trots att de stora vägarna är torra så ligger det mycket grus och is kvar på de mindre vägarna. Och det är fortfarande för kallt för att vara njutbart ute... :(

Kul att se att det är lite liv i tråden redan! Själv är dock premiären i mitten på april då jag precis flyttar till nytt hus (garage) med allt det innebär! Men i april! Då j¤#¤#vlar! :rock

Jag och två andra har sen länge planerat att vi ska/skulle ta hojarna ner till Elmia nu på Lördag men det verkar får bli på fyra hjul ist för två. Det hänger på vädret. Inge vidare gött att åka så långt om det är kallt.. Men på Fredan är det iaf bestämt att vi hakar på den stora Mc-kortegen från Kristinehamn :D

Någon i karlstad som vill köra lite till veckan ? Nån som kan karlstads fina vägar :) Vore kul o ha lite sällskap o käka lite gott också ;)

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick