Karlstad/Värmland

Hmm kan ha varit tisdags ja :) , åh fan men hur långt haru till att hämta däcken ? Har bil om du behöver hjälp ?

Det är till skåre (samsmotor) från kronoparken, men det ordnade sig! Har tid bokad vid 15:30 på sams för däckbyte! Efter det ska jag va ute och åka hela dagen!

Fan va sugen man blir hojen står i garaget försäkrad och klar, skinnstället hänger i hallen och bara väntar.. värsta vädret ute.. läser här att folk ska ut :yoparty men själv har man inte fått kortet än:(

Det gick som tur va riktigt bra , han hade grymt bra skydd på sig ! Vi var 3 mil ifrån bike påväg dit , vi kom in i en rondell och rullgruset fanns lite här och var , men gick i 30 km/h som tur va!

Finns det några som åker supermotard i Karlstad?

Efter dom nya dumma reglerna iår var jag less ett tag på att ta kortet, men en sm kanske vore nått..

Inte för att det är relevant för tråden i fråga, men helst vill jag åka sporthoj, och inte köpa en sprillans ny 300 för 70-80.000:- ..

ska boka tid för att börja med kortet till veckan, tingvalla trafikskola hade risketta på tisdag , men det krockar med min tatueringstid, så det får bli nästa månad helt enkelt :D

Kan vi inte samla en grupp nu snart o köra några Nice rundor ! Får mina nya däck till veckan så äntligen köra igen ! :)

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick