Karlstad/Värmland

Hmm kan ha varit tisdags ja :) , åh fan men hur långt haru till att hämta däcken ? Har bil om du behöver hjälp ?

Det är till skåre (samsmotor) från kronoparken, men det ordnade sig! Har tid bokad vid 15:30 på sams för däckbyte! Efter det ska jag va ute och åka hela dagen!

Fan va sugen man blir hojen står i garaget försäkrad och klar, skinnstället hänger i hallen och bara väntar.. värsta vädret ute.. läser här att folk ska ut :yoparty men själv har man inte fått kortet än:(

Det gick som tur va riktigt bra , han hade grymt bra skydd på sig ! Vi var 3 mil ifrån bike påväg dit , vi kom in i en rondell och rullgruset fanns lite här och var , men gick i 30 km/h som tur va!

Finns det några som åker supermotard i Karlstad?

Efter dom nya dumma reglerna iår var jag less ett tag på att ta kortet, men en sm kanske vore nått..

Inte för att det är relevant för tråden i fråga, men helst vill jag åka sporthoj, och inte köpa en sprillans ny 300 för 70-80.000:- ..

ska boka tid för att börja med kortet till veckan, tingvalla trafikskola hade risketta på tisdag , men det krockar med min tatueringstid, så det får bli nästa månad helt enkelt :D

Kan vi inte samla en grupp nu snart o köra några Nice rundor ! Får mina nya däck till veckan så äntligen köra igen ! :)

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick