RPM lover
Jonte is the president
Pengarna har passerat allt förstånd,men va f-n vi lever ju bara en gång och hur många av oss spelar golf?
ääähhmm..sysslar med det också ..(sen -79)
Pengarna har passerat allt förstånd,men va f-n vi lever ju bara en gång och hur många av oss spelar golf?
den kanske borde kompletteras med neonbelysning.
/Ingvar
Där tittar ju folk mest hela tiden, den kanske borde kompletteras med neonbelysning. Vad tror du Chrille?
/Ingvar
Oja, har du inte satt dit det redan? Your bad... Som att en tjej sminkar sig i 2 timmar för att sen INTE gå ut. Det som inte syns finns inte, skärpning
Sen att det finns fjollor som hellre spelar moderatbandy visste jag, och dessvärre även håller på med GSX. Huuh *rysa*.
Har ni tänkt på det? Golf måste vara hockey för folk utan reaktionsförmåga, all tid i världen för att sikta in sig mot målet. Applicera samma egenskaper på våra 2 hjuliga hobbysar...
"HeHe"..skönt att se att humorn finns kvar efter alla timmar i garaget, för du skruvar väl mest....eller har du fått fart på grejorna?
Angående reaktionsförmågan så ställer jag mer än gärna upp på ett race mot dig så får vi testa din teori. Kjula nästa sommar?
"HeHe"..skönt att se att humorn finns kvar efter alla timmar i garaget, för du skruvar väl mest....eller har du fått fart på grejorna?
Angående reaktionsförmågan så ställer jag mer än gärna upp på ett race mot dig så får vi testa din teori. Kjula nästa sommar?
...
Förutom denna historiska drabbning hoppas jag att det kommer många GSX'er och kör nästa sommar. 2009 kände jag mig rätt ensam med 80-tals GSX på Kjula.
Då lovar jag även att blinka lite med neonbelysningen åt Chrille.
/Ingvar
Då lovar jag även att blinka lite med neonbelysningen åt Chrille./Ingvar
....men det vore kul o bra om vi fick köra på Barkarby i sommar också,för det va ju skitkul o köra mot Andersson där,va ju inte många som vågar o vill köra mot han där,så det va ju bara att ställa upp ...
Barkarby kan vi tyvärr glömma, nu skall även flygklubben väck.
/Ingvar
Jag med, ändå köpte jag i år en APE bara för att den var blå
/Ingvar
Letar inte du 85mm?
Tackar för tipset.
Har mejlat till killen.
Jag tittade bakåt lite i tråden och tänkte bara ge lite flashbacks.
Det är snart sommar igen.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |