'Standardborr', va e de ??
Se, där är den lilla blå gay-sträckaren igen Ja det är avhandlat förr men jag kan inte låta bli när jag jag tänker på vad den kostar kontra en lång M8-bult med mutter och en modifiering av bef. sträckare Men som IngvarB sa så ÄR det många som tittar in i mörkret under förgasarna (Detta inlägg är för övrigt att anse som spam)
Är ni i Stockholssektionen redo för en vårträff?? Min är klar nu
/Ingvar
PS.
Notera speciellt den färgglada kamkedjesträckaren.
DS
Inte förlängd, men en sving från en GSXR 1100 90'a (MatteGC hade en på lager). Den är ca: 5cm längre än min gamla. Efter dagens provkörning verkar den behövas. Vill ju åka 9'or och då underlättar den längre svingen.
Ja din båge var en pigg rackare, bra pulver.
/Ingvar
Inge fel på ögena mao Så var det bara bänkningen kvar då? Så vi får veta om varje extra häst har klätts i ROSA? Fast i ditt fall har du nog fått dubbelt upp!
.....
Vad använder man som bra alternativ till den där blå dödskallemärkta gucket till Pingelkranens adapterplatta? Tror att det är där det fuktar. Tänkte riva och göra om.
/U
Nu när våren är här så är det lämpligt att se över gräsklipparen..
Vad använder man som bra alternativ till den där blå dödskallemärkta gucket till Pingelkranens adapterplatta? Tror att det är där det fuktar.
/U
Nu när våren är här så är det lämpligt att se över gräsklipparen..
Har möjlighet att få tag på ett 750 es -83 objekt billigt och lurar på hur stora likheterna är mellan den och katanan (1100:an) då jag funderar på ombygge. Känner till att rambenen på katanan är runda medan de är fyrkantiga på es:en men är det samma storlek på ramarna, passar 1100 motorn i chassit, osv.
Menar du plattan upp mot tanken eller själva kranen som du gängar in i plattan?
Till plattan uppåt har jag aldrig använt något annat än packningen som medföljer.
Till kranen som gängas in i plattan har jag bara använt vanlig gängtejp. Har aldrig haft läckage.
Så ska det se ut
...
Trevligt med pulver mao Ingvar! Annan utväxling?
..
/Uffe
Jag gick ner till 42 kugg på bakhjulet, så nu är det 17/42.
/Ingvar
Nån som har en aning om det går att hitta 520:s offsetdrev till GSX:arna eller måste jag göra ett eget?
Råkar nämligen vara så att det bara finns 520 och 525 drev till Aprilia (där fälgarna kommer ifrån) och att köpa ett 530 drevämne till bakfälgen var svindyrt.
Jag gick ner till 42 kugg på bakhjulet, så nu är det 17/42.
/Ingvar
Om jag inte är alldeles ute och seglar,så kan man använda 525 drev till 530 kedja(tror till och med att jag har den setup:en på Kattan Vortexdrev)
Ska du åka 300km/h ?
Nä dit med 48/49kugg så du får lite fart i bitarna...........
Ska du åka 300km/h ?
Nä dit med 48/49kugg så du får lite fart i bitarna...........
Jag åker 14/48 kugg på min
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |