Matte GC
There can be only one
Motospeed är dom enda jag kan tänka som ev har.
Motospeed är dom enda jag kan tänka som ev har.
hehe, att jag inte tänkte på dom själv! Jag får slå dom en pling i morgon, är nog för sent nu.
Tack för hjälpen!
Har dom den inte i lager så pröva med firmorna i skåre dom har det mesta å korta lev tider../NH
Jag provade med mc-shoppen innan helgen men fick inget svar. Ska försöka dom igen med.
Tillverka en själv annars vilket är ganska så enkelt. Har t.o.m. gjort ventilkåpspackningar själv vilket var lite knepigare.
Mathias
blev lite fundersam när jag såg den här bilden.84:ans ram? orginal tank o plast eller racedummy? om orginaltank ,någon som vet om det är mycket jobb att få det att passa.mvh nicke
Tjena
Det ser ut som en 83:a kaross på 84:a ram med 750 ES gaffel.
Tror inte det är mycket som passar utan en del jobb.
Jag har provat lite med en 750 ES kaross på min 84:a, inte ens tanken passar.
Jag känner igen hojjen, har du koll på vem som körde?
Hjälp en GSX-vän i nöd. Nån som har en generatorkåpa till en EF? Inte lyckats hitta nån på MC-skrotarna och eBay finns det inget på för närvarande.
Hjälp en GSX-vän i nöd. Nån som har en generatorkåpa till en EF? Inte lyckats hitta nån på MC-skrotarna och eBay finns det inget på för närvarande.
Borde inte en äldre passa? Jag är osäker på vad mer behöver bytas men på min 83:a satt det en EF-kåpa iaf.
Jo dom passar men man måste bara ev addera/ta bort brickor så mellandrevet inte får för mycket axialspel. 81'an hade en bricka på varje sida om drevet, 84'an har inga brickor alls och min 83'a hade endast en utanför drevet. Så kolla.
/Ingvar
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |