Matte GC
There can be only one
Ny hoj inköpt.
Jag sålde ju min Katana i höstas. Ekonomin gjorde tyvärr att jag inte hade något val.
Nu har pengarna börjat rulla in igen och jag jobbar på fel sida om stan så jag var mer eller mindre tvungen att skaffa något att smita genom köerna med.
Så. Varför inte skaffa en ny GSX. Man är ju fast i det träsket för evigt så det är lika bra att köra på inslagen bana.
Jag hittade denna skönhet på blocket och fick den för skitpengar. Det gör ju att det finns en marginal att förverkliga ombyggnadsplaner.
Hojen är i af en 1980 Suzuki GSX 1100 som är utrustad med 1260, förstärkt koppling. Om det är rakskuret vet jag inte för jag har inte tagit isär något.
Laverdastyre, Öhlinare, Gammalt Termignoni och stålomspunna bromsslangar fick jag också med.
Hojen går hur bra som helst som den är och det är inga oljeläckage och inget rassel från motorn.
Planer finns som sagt att bygga om men vi får se när jag i så fall börjar.
Jag sålde ju min Katana i höstas. Ekonomin gjorde tyvärr att jag inte hade något val.
Nu har pengarna börjat rulla in igen och jag jobbar på fel sida om stan så jag var mer eller mindre tvungen att skaffa något att smita genom köerna med.
Så. Varför inte skaffa en ny GSX. Man är ju fast i det träsket för evigt så det är lika bra att köra på inslagen bana.
Jag hittade denna skönhet på blocket och fick den för skitpengar. Det gör ju att det finns en marginal att förverkliga ombyggnadsplaner.
Hojen är i af en 1980 Suzuki GSX 1100 som är utrustad med 1260, förstärkt koppling. Om det är rakskuret vet jag inte för jag har inte tagit isär något.
Laverdastyre, Öhlinare, Gammalt Termignoni och stålomspunna bromsslangar fick jag också med.
Hojen går hur bra som helst som den är och det är inga oljeläckage och inget rassel från motorn.
Planer finns som sagt att bygga om men vi får se när jag i så fall börjar.