Freddan 70
Ny medlem
Tänkte säga hej och presentera mig i denna tråd.
Uj va mycket info och tips det finns här, tack alla som bidragit med att skriva här. Klart jag blir sugen på många mods efter att ha läst igenom tråden.
Har precis återköpt min Suzuki GSX 1100 E som jag ägde några år runt millennieskiftet. Hojen har stått i 7 år så det var en hel del fix innan jag fick igång den. Framförallt med elsystemet fy va risigt det är. Sen fick jag byta avgassystem, det gamla gick inte att rädda längre. Igår gick den i alla fall genom besiktningen. Det som återstår innan jag kan köra ordentligt är att byta generatorlindning, då laddningen inte funkar.
Hojen då jo det är en -81a i 83a ES kostym. Med 83 motor lite småtrimmad med andra kammar kan dom heta steg2? Smoothbore förgasare borrade till 34mm och så ett rätt grovt 4-1 system. Ja ingen direkt värsting med tanke på vad många har här. Fast just nu känns det tillräckligt för mig som inte kört hoj på 8år.... Fast visst man brukar ju vänja sig rätt snabbt.
Uj va mycket info och tips det finns här, tack alla som bidragit med att skriva här. Klart jag blir sugen på många mods efter att ha läst igenom tråden.
Har precis återköpt min Suzuki GSX 1100 E som jag ägde några år runt millennieskiftet. Hojen har stått i 7 år så det var en hel del fix innan jag fick igång den. Framförallt med elsystemet fy va risigt det är. Sen fick jag byta avgassystem, det gamla gick inte att rädda längre. Igår gick den i alla fall genom besiktningen. Det som återstår innan jag kan köra ordentligt är att byta generatorlindning, då laddningen inte funkar.
Hojen då jo det är en -81a i 83a ES kostym. Med 83 motor lite småtrimmad med andra kammar kan dom heta steg2? Smoothbore förgasare borrade till 34mm och så ett rätt grovt 4-1 system. Ja ingen direkt värsting med tanke på vad många har här. Fast just nu känns det tillräckligt för mig som inte kört hoj på 8år.... Fast visst man brukar ju vänja sig rätt snabbt.