när Suzuki upphörde med pressade vevaxlar ?
Hej! Var ska jag börja om jag vill "vässa" min gsx1100 -82 litegrann? Kamaxlar kanske, men vilka ska det vara och var köper jag dem?
Finns det någon tabell eller så där man kan se vilka gafflar, hjul, svingar etc. som passar på olika Suzukis?
Hej
jag skulle börja med att köpa mikuni rs36 förgasare blir en jäkla skillnad på gasresponsen. borra den till 1168cc samt skaffa "export"kammar eller ännu hellre några något vassare drop in kammar kolla in web cams tex
nej det är klassiska gjutjärnslopp så på en 82a är det max med 1168cc och orginal cylinder sen finns det mtc cyllar å då går det få dom riktigt stora
vad det gäller orginal förgasarna så är mina kunskaper inte så stora men gå upp kanske några enheter å testa. men kolla vad det ska sitta för munstycken från början om den inte går riktigt men mitt förslag är rs36 då kommer motorn vakna till liv på ett helt annat sätt
De är så jävla dyra bara förgasarna!
Grattis! Den ser djäkligt fin ut, är den renoverad eller extremt välskött (kan så klart vara både och )?Det tog ett tag men nu står det en hemma i garaget och jag bara älskar den. Planschen ingick i köpet?
Den är helt ok men inte mint, men va fan hon är 38år. Kan tänka mig att tjejen som krälar på den idag är en tant på 60?Grattis! Den ser djäkligt fin ut, är den renoverad eller extremt välskött (kan så klart vara både och )?
Det finns även välbesvarvade (freduiansk flesvtavning) sådana, t.ex. Yazemeenah Rossi.tant på 60?
Slutkört!! Inget att ha längre, bara att köpa nyttJag har en fråga om var allt trim till gamla GSX'n har tagit vägen, måste ligga och
drälla massor av sånt nånstans!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |