Har du inte bråttom kan ju detta vara något.
I Sverige sålde Suzuki TVÅ stycken Katana 1100 1990.Hej, Definitivt, bra tips, tack för det. Men varför står det 1990? Tillverkades den så länge??
Anders
Lite närmare, inte gratis, men oanvänd:Hej, Definitivt, bra tips, tack för det. Men varför står det 1990? Tillverkades den så länge??
Anders
Så den är kvar där, den andra tror jag fanns på MC Collection i Sollentuna. Var den tog vägen när dom stängde vet jag inte.En utav 90 orna finns i Göteborg.
Den andra finns kvar på Mc Collection, nu på Tidö Slott.Så den är kvar där, den andra tror jag fanns på MC Collection i Sollentuna. Var den tog vägen när dom stängde vet jag inte.
Har du hört med https://mc-shopen.se/?Hallå hallå!
Har en Gsx 1100 EF (87) där det fuktar lite någonstans, hamnar lite olja på ett par kylflänsar.
Vart vänder man sig för att köpa packningar osv till dessa hojar, förutom ebay?
Bonusfråga: Finns det någon motor från tex gsxr som passar i denna ram utan större modifikationer? ?
Jag har inte hört med de, men ska absolut spara den sidan.Har du hört med https://mc-shopen.se/?
Jag föreslår att du ringer Torbjörn på MC-shopen så kan han nog hjälpa dig att hitta rätt packningar. Sist jag provade fungerade det mycket bättre än att göra en förfrågan via hemsidan...Jag har inte hört med de, men ska absolut spara den sidan.
Du vet inte om det finns någon "enklare" sida med sökfunktion där man ser vad det är man beställer? ?
På samma ställe som ett varv på kedjan eller på ett varv på hjulet?Har en fråga gällande drivpaket.
Ska regbesiktiga Katanan på Fredag och tog en runda runt området idag. Kände ett lite motstånd som kom stötvis i drivlinan vid rullning. Ställde upp den på centralstödet och snurrade på hjulet i friläge och det rullade lätt men fick ett motstånd på en punkt under rullningen, detta upprepade sig på samma ställe när jag fortsatte att rulla hjulet. Undrar om detta kan bero på sliten/dålig kedja. I övrigt rullar hjulet lätt och fint. Undrar också om man kan plocka bort kåpan över främre drevet där kedjan går runt alltså där växelväljaren går in utan att det kommer ut olja.
Tacksam för svar.
Ett varv på kedjan.På samma ställe som ett varv på kedjan eller på ett varv på hjulet?
Då låter det som att en eller ett par länkar skurit. Kåpan som täcker framdrevet kan lossas utan att det kommer ut olja.Ett varv på kedjan.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|