Re: Re: Hej på er!
Då bombarderar jag vidare
Det verkar ju vara rätt dåligt utbud i sverige så jag har kikat en del i tyskland istället och där får man ju en 1100 för dryga 10-15000:-. Känns som överkomliga pengar.
Hur "tråkig" är den i originalskick och hur mycket nehövs egentligen för att den ska bli kul? Effekten är ju "bara" knappa 100hk och det verkar ju onekligen som att det går att pressa ur en hel del mer ur dom.
Man bor ju i zon 3 så man skulle ha råd att försäkra den som vanlig hoj iallafall.
Någon som har några siffror gällande prestandan på en 1100 original??
Katanapilot skrev:Vem behöver åkkomfort när man åker Katana,ett stort leende hela tiden ,när alla andra knuttar bara vänder sig om och tittar efter dig tills du försvinner i horizonten.
Veteranförsäkring=Orginalskick=Tråkigt
Kul hoj=3200:-/zon 3
Bombadera oss med fler frågor.
Då bombarderar jag vidare
Det verkar ju vara rätt dåligt utbud i sverige så jag har kikat en del i tyskland istället och där får man ju en 1100 för dryga 10-15000:-. Känns som överkomliga pengar.
Hur "tråkig" är den i originalskick och hur mycket nehövs egentligen för att den ska bli kul? Effekten är ju "bara" knappa 100hk och det verkar ju onekligen som att det går att pressa ur en hel del mer ur dom.
Man bor ju i zon 3 så man skulle ha råd att försäkra den som vanlig hoj iallafall.
Någon som har några siffror gällande prestandan på en 1100 original??