Viktor L
Moderator
exportkammarna har väl ett D stämplat
Så kanske det var. G och D är ju ganska lika.
exportkammarna har väl ett D stämplat
Det stämmer bra. Jag tänker "G" som märkning på Cammotion-kammar. Då borde isf G:et vara följt av nån/några siffror för att visa slipning.
Har en uppsättning kammar med märkning "G". Någon som vet vad det är för sort?
/J
Dax att vaxa bena å dra på stället
Skapligt väder vi ses vid ca 2030-2100
Så du dyker upp i tråden igen Hur har det gått under säsongen?
/U
Jo det har bara gått fint. Motorn spinner som en katt. Efter lite justeringar så har tiderna blivit helt OK. Har kört 6,24/195 på 201. Nu funderar jag på att till vintern trycka in något vassare kammar och sänka chassit lite till. Det här är en sjukdom!.. lite mer effekt bara..
Jo det har bara gått fint. Motorn spinner som en katt. Efter lite justeringar så har tiderna blivit helt OK. Har kört 6,24/195 på 201. Nu funderar jag på att till vintern trycka in något vassare kammar och sänka chassit lite till. Det här är en sjukdom!.. lite mer effekt bara..
Och hur blev det?
/U
Jodå GSXn mullrade in lika fint som vanligt, Macal dök upp dock utan Katana lite extra skoj eftersom Lonny kom puttrande på plastraketen så gammla tider ventilerades som aldrig förr...
Annars var det tunnt... har ni ställ av???
Fyllde på garaget med ytterligare ett GSX1100 lik denna gång en 85..
Har någon ett svänghjul till en sådan liggande kan väl höra av sig bums vill gärna testa motorn full ut före vintern...
Idag blev det lite touring i Västerbottens inland. Vi blev en liten men blandad skara. En kraftigt ombyggt XJR1300, en Z1000 Lawson-replika, en Le Mans och en avklädd GSX1100.
Bra blandning, kul när det blir lite olika karaktärer
Annars var det tunnt... har ni ställ av???
Fyllde på garaget med ytterligare ett GSX1100 lik denna gång en 85..
En Katanasväng på bulten med foton tagna blev det för mig igår.
Idag har jag byggt på Gixxern.
Lyft luren nästa gång.... var halvvägs på G men fick inte tummen ur.
/U
Det var ett slag av stundens inlevelse.. Bestämde mig på typ 3 minuter...
Ringer gärna en annan gång.
Jobbade ju! Vart hittade du liket? original?
/U
Åkersberga, jag har inte haft tid att gå igenom den starta upp osv men ett vevlager har gått.85a Ramen är moddad med R dämpare å R fälg. I motorn sitter enligt förra ägaren några engelska kammar i som gav bra effekt!
Omlackad svart och ett runt lyse samt cross styre lite stylad etc..
Vintern kommer väl snart och rovorna knackas isär för att kunna avgöra vad som skall fixas. Klart är är att två skall vara igång nästa år och Harrisen får prio ETT!
Kul att hitta på en sån massa 1100-åkare här, hade ingen aning om att det var så stark uppslutning till just dessa hojar!
Jag har ett litet problem, bromsljuskontakten till handbromsen har havererat på min 1100E -82. Nån som har en sån klump liggandes hemma, eller finns det nån form av rep-sats till handbromsen? Fick bara ur smådelar och en mosad fjäder när jag plockade isär. :-(
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |