Blev uppringd av en tjej på Hojrock i västervik igår som undrade om jag var intresserad av att ställa ut suzukin på utställningen så det är väl bara att putsa upp den lite till och köra ner den. Måste ju finnas annat än HD att titta på.
... Det är mkt kvar av sommaren.
Hej alla GSX freak..
Har nu varit inne på Donken varje onsdag men väldigt få av Er är synliga där, däremot har det dykt upp nya polare som jag tycker att Ni ska komma in och hälsa på!
Bifogar några bilder...View attachment 363534View attachment 363535View attachment 363536View attachment 363537
//NH
Härligt att se att några är kör klara Själv har man en ny ihopsatt 1327´a som vägrar starta Mina spridare vägrar släppa fram bensin. Jag misstänker att min Kawasaki box har lagt av, de är ingen som känner någon som har en över.
/Danne
Härligt att se att några är kör klara Själv har man en ny ihopsatt 1327´a som vägrar starta Mina spridare vägrar släppa fram bensin. Jag misstänker att min Kawasaki box har lagt av, de är ingen som känner någon som har en över.
/Danne
Suget efter att bygga en frän caferacer har funnits ett tag, o har fått veta om en gsx1100, ska tydligen vara en -83:a.
Den ska vara trimmad och det snackas om 170 hästar i maskineriet. Skulle vara jävligt läckert o bygga på!
Den är trimmad av en lokal kille som kan det här.
Men 170 hästar? Vad för komponenter kan man vänta sig att det är i den? Ska väl åka o kika på den någon dag här o vill ha lite kött på benen. Som jag har färstått genom att läsa här så är det rätt seriösa grejjer som ska i om man skall upp i den effekten?
Mvh Micke
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |