ac-cobra
Ny medlem
Dags för Stockholm cruisingen, skulle skramla ihop 10-20 katanor o glida.. ner till hornsbergsstrand på torget o ställa upp dom .. Käka på katana restaurangen
Kom ner till Kjula Dragway 3-4/7 och kör dragracing med era gsx.er. Stockholms cruising är inte som de har varit.
/ Danne
View attachment 389273
Måste testa eventuella orsaker till min motors hackande vid hård acceleration.
Är det någon som har en uppsättning (gärna bevisat fungerande) spolar med tändkablar och hattar att låna för en provtur ??
En Dyna2000 modul är också intressant att låna för att säkerställa att det inte är den som spökar...
Nu vet jag verkligen inte om jag är på rätt tråd, eller? har en GSX 1100F 90a som köptes för ett par veckor sedan. gick kanon fint första 4 milen, hojen fick vila två veckor medan farsan låg på lassarettet, efter det tog jag en tur igen och den dog vid varje växling. Ren gjorde tanken ikväll och rensa tankfiltret, samt bytte luftfilter till ett eftermarknads filter. hojen startade snällt men efter ett par minuter börja ett vinande ljud komma, lät lite lågt som ett larm. Nu undrar jag om ni känner igen det eller om det är det nya luftfiltret som gör det? Saknar min Gamla GSX men den nya är så lättkörd för en gammal Gubbe hoppas på lite hjälp
Är det någon som vet hur mycket olja det ska vara i gaffelbenen på gsx1100 -82 med original gaffel,Ska byta packboxarna är det något speciellt att tänka på vid isärtagning läste att man kan göra ett mothåll för muttern i benet men vilken storlek är det?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|