Teddy skrev:Har ni hör att det åker runt en bil med en släpkärra fullastad med sand och på flaket står det en kille och skottar ut sanden i kurvorna?
Macho Woman skrev:I vilket fall som helst verkar det som om Kato aldrig kommer att bli helt återställd, om han ens klarar sig. För mig betyder det att glädjen i att se MotoGP eller annan rr kommer att vara borta för ett tag. Är det bara jag som är känslig och blir tårögd av sådant?
Macho Woman skrev:I vilket fall som helst verkar det som om Kato aldrig kommer att bli helt återställd, om han ens klarar sig. För mig betyder det att glädjen i att se MotoGP eller annan rr kommer att vara borta för ett tag. Är det bara jag som är känslig och blir tårögd av sådant?
Om jag vore Katos fru skulle jag ha väldigt svårt för motorsport i framtiden. På sätt och vis har jag svårt att förstå att man fortsätter med en sådan farlig sport när man skaffat barn.
I förra veckan hörde jag att vallen bakom esset ska/håller på att schaktas bort och dammen täckas över så det blir en farlighet mindre i alla fall.KJS skrev:...
Dessa luckor i säkerheten finns på samtliga svenska banor, har någon t.ex tittat vad som finns bakom posteringen vid ingången till esset på sviesta?
Om jag vore Katos fru skulle jag ha väldigt svårt för motorsport i framtiden. På sätt och vis har jag svårt att förstå att man fortsätter med en sådan farlig sport när man skaffat barn.
Chris Ash skrev:Håller med Offkeff där, det är en del av spelet. Man går in och spelar med livet som insats och ibland händer detta.
Men visst, lite av glädjen kommer att vara borta ett tag.
RR-förare är av det segaste virke som finns, så jag tror han fixar det!
Nyteknik skrev:Enligt Öhlins tekniker avled Kato på sjukhuset igår.
Ursäkta att jag frågar men är det en kompis kompis kusins jobbarkompis.... Ytcker det börjar bli lite väl mycket Råttan i pizzan av det hela.. Varför skriver de då att han fortfarande var i koma imorse?
Bara undra Nyteknik för du brukar komma med raka puckar annars tycker jag med mycket sanning i
ducati748rs skrev:Nyteknik skrev:Enligt Öhlins tekniker avled Kato på sjukhuset igår.
Ursäkta att jag frågar men är det en kompis kompis kusins jobbarkompis.... Ytcker det börjar bli lite väl mycket Råttan i pizzan av det hela.. Varför skriver de då att han fortfarande var i koma imorse?
Bara undra Nyteknik för du brukar komma med raka puckar annars tycker jag med mycket sanning i
Har fått min information från en s.k. säker källa med kontakt med folk på plats.
Nyteknik skrev:Enligt Öhlins tekniker avled Kato på sjukhuset igår.
Mkt rykten cirkulerar, men att man idag inte kan läsa någon officiell rapport på motogp-sidan talar nog för att du har rätt.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|